Het is oud bloed, dus het is goed mogelijk ja. Het komt vaker voor in het begin dat het oude bloed zeg maar verwijderd wordt door de baarmoeder, soortement van schoonmaak voor de zwangerschap
Goeiemorgen! Ff snel bijgelezen want moet zo weer weg naar de fysio! Kris: gefeliciteerd met jullie eerste jaar! Dat er nog maar veeeele mogen volgen! (Wel in het gezelschap van een ukkepuk natuurlijk...of 2... of 3... of of ? ) Zwangeren: sjudith en redirosoe zijn ook zwanger in september! Maar weet niet of ze op de lijst staan?? Loran: veel plezier! Jowjow: succes met testen morgenochtend!! We hopen op een mooi resultaat (lees: 2 strepen!) Ninos: hee is jouw ei ook al zoek? Kan hem hier ook nog niet vinden!
Die van jou ook al kwijt, nouzeg! Het is toch geen Pasen?! Stomme eitjes. (oh nee, lief zijn : lieve eitjes, goeie eitjes, braaf, is goed kom maar, toe maar!!)
Hallo dames, Heb net de lijst even bekeken maar dit was niet de afspraak zoveel rood al aan het begin van de lijst. Ik ga weer zit op mijn werk ff stieke te kijken. Tot vanavond dames
Zoekt en gij zult vinden! Misschien is het gewoon een heel goed voorteken! Daar gaan we maar van uit dan..
Moet er weer van tussen dames... misschien kom ik vanavond nog even langs en anders morgenvroeg zeker!!! Doegie...
blegh, ben er weer.. met pijn en moeite 1 crossantje (hoe schrijf je dat ook alweer?) naar binnen gekregen. nu misselijk.. en een humeur
heitje, bedankt kotm goed, alleen kan zondagavond weer op ZP, dus hoop op veel roze!! en een update hahaha