Ook goed...verliefd op m'n chickie...ik heb zaterdag een pretecho gehad. Wat is dat bizar bijzonder zeg!!
ik heb het ook vaak, laatste cyclus ook, maandag ongesteld dinsdag en woensdag ook, donderdag avond en vrijdag avond zaterdag niet en zondag weer wel, om flauw van te worden, maar ja, wat doe je der aan?? @chicken wat een mooie duidelijke foto's, wat een mooi jochie, en die wenkbrauwen, wat zie je alles goed. @hier gister geklust, vanavond nog een keer, en dan officieel op het wachtbankje. heb eens een goed gesprek met mijn mannetje gehad. we worden allebei een klein beetje onzeker van de situatie nu. ik weet dat je niet zomaar zwanger word, maar ben toch al wel een poosje bezig nu, en denk ook nog maar weinig aan iets anders dan zwanger worden, mijn vriend net zo. als het deze ronde niet lukt hebben we ons voorgenomen een korte pauze in te lassen. niet weer aan de pil, of met condoom wel gewoon de natuur zijn gang laten gaan. heb het zo druk op het moment dat ik mijn hooft echt even naar andere dingen moet zetten. mocht het ook deze ronde niet lukken, zou ik hier dus niet veel meer zijn na september. lijkt me goed even iets anders aan mijn hooft, tenslotte is iedereen al zwanger, zelf vriendinnen die pas net besloten hebben een kindje te nemen, behalve ik dus. oktober en november gaan we proberen er minder mee bezig te zijn, geen zp, geen ovutesten, geen ''verplicht'' klussen, geen dagen tellen, geen zwangerschapstesten, helemaal niks. hopen dat het helpt, en anders in december met volle moed weer verder liefs
Lief van je wgev! Kan me best voorstellen dat je er onzeker van wordt...en het is niet meer dan logisch dat je er veel aan denkt. Misschien is het soms wel goed om een beetje afstand ervan te nemen...ik wil je in ieder geval super veel geluk wensen!!
Nou, meiden. Vandaag voor FM geweest en er staat er een op knappen. Morgen moet ik weer voor een echo en dan wordt er bepaald of we doorgaan met de iui. Dit omdat ik nog 3 grote erbij heb, maar deze zijn wel iets kleiner, dan het rechter eiblaasje. Als ze kleiner blijven dan gaan we verder anders moeten we deze ronde laten gaan. Ik zal zo even in mijn onderschrift zetten hoe groot ze zijn.
haha, zit net eens naar mijn cyclussen te kijken, zou het getal 9 me geluk brengen?? dit is ronde 9 voor mij, en mijn NOD is 09-09-09 haha, zou het toeval zijn, of is het een voorteken? liefs
Geen iui voor mij deze ronde. Ik heb teveel grote eitjes. Ik baal als een stekker. Ook raden ze onbeschermd sex hebben af. Omdat de kans nog steeds te groot is op een meerling. Bah bah bah.
hmzz pearl, Da's balen meid!! En nu?? @Wgev..Ik snap je echt helemaal..Ik ken 't gevoel zo goed! Heb voor deze cyclus eigenlijk alweer de hoop opgegeven..(ik heb volgens mij geen eisprong gehad deze maand..) en wie weet..09-09-09..Spannend!! haha.. Liefs, Anna
@Pearl: dat is reuze balen meid! Ik leef met je mee. Hoop heel erg dat de volgende ronde beter uitpakt voor je. @hier: nog steeds positieve zw-test vanochtend. Gisteravond nog snel naar het ziekenhuis geweest voor echo ivm hevige pijn en weer verlies van grote stolsels (zaterdag is er het eea af gekomen, wat de echoscopiste eigenlijk niet eens verwachtte, omdat ze op de echo nauwelijks meer iets zag). Gelukkig hoefde er toch niet gecuretteerd te worden, mag nog een week wachten. Maar misschien ga ik dan wel meteen door voor NOD in oktober .
Zo ik ben er ook weer eens na de vakantie! Ik zag toch weer een aantal bekende mensen, bale dat jullie ook weer hier zijn! Kan iemand mij op de lijst zetten??? NOD is 12 september.. Hopelijk deze maand weer heel veel roze!!
Hey Gwn, Ik heb net een test liggen, moet nog 2 min wachten, ben benieuwd en oop dat ie nega is, duimduimduim! Bij mij komt er heel af en toe nog wat bruin, maar maak me geen zorgen. Maar mijn ei dient zich ook nog niet aan dus wie weet moet ik ook wel door naar oktober, sta er nu op voor 12 september. We wachten maar af.. Kreeg net telefoon van mijn zusje dat haar meissie al met haar hoofdje naar beneden ligt. Ze is nu bijna 31 weken, de tijd vliegt echt niet normaal meer... Zat meteen als een jaloers klein kind te janken, erg toch? Kan het ook niet helpen... Ben verder alleen maar heel blij voor haar hoor. Hoe gaat het nu met je? Hoop dat het goed gaat en dat je er weer klaar voor bent, wij zijn zo weer zwanger, maar dan voorgoed!!! Dikke knuffel Sue
Nou de test was hartstikke negatief! Thank god, nu kan ik pas echt mijn ei gaan verwachten. Bij mij was de test donderdag nog half posi en nu 5 dagen later nega. Hopelijk bij jou ook snel Gwn! Hoe is het hier verder? De lijst komt flink vol te staan!! Iedereen al druk aan het wachten en klussen? Heel veel succes! Ik zal de eerste week van sept. niet veel hier zijn, dan zit ik een week in duitsland, maar als het lukt check ik! xxx
Hebben jullie een ledenstop? of mag ik meedoen? mijn nod is 17 sept. als het goed is dat ik mee schrijf zal ik me even voorstellen.
Hallo dames, Mijn NOD is 4 september. Hopelijk is het dit keer raak!!! Liefs en duim-duim-duim voor iedereen!!
Gwn, ik hoop dat je snel een negatieve test zal hebben en door kan naar een nieuwe ronde. Nieuwe dames, welkom. Klets hier gezellig mee. Ik heb geen nieuws, want heb nog ruim een week op de wachtbank door te brengen. Het is wel spannend, omdat ik een goed gevoel heb met deze IUI. En dat met 0.3 miljoen soldaten! Oke, de avond ervoor hadden we nog geklust. Zondag familiedag gehad en ondanks dat deze fysiek niet vermoeiend was was ik 's avonds bekaf. Thuis direct naar bed gegaan. Gisteren zeer vermoeide benen gehad (niet handig op het werk) en nu nog steeds een vage vermoeidheid. Zou het kunnen dat dit een voorteken is? *hoop hoop*
@ Timon..ik hoop met je mee meid!! Aan je pendels te zien zou deze maand toch een goede maand moeten zijn.. Wanneer is je NOD??
nieuwe dames altijd welkom hoor....klets gezellig mee...het gaat altijd over vanalles en nog wat duzzz....alles kun je hier kwijt hihi