Angel, Ik vind het zo triest te lezen dat je een mk hebt gehad meis. Een hele dikke knuffel voor jou. En ook beterschap voor je kies. Ik raad aan het advies van de meiden op te volgen hoor. Niet met een afgebroken verstandskies blijven lopen, dat gaat niet vanzelf over ook al wil je dat! Succes!! @Pam, Oh wat is dat afwachten toch frustrerend he?! Zolang in onzekerheid is echt zenuwslopend. Succes ermee, en ik hoop dat het snel duidelijk wordt, en dat het roze is voor je natuurlijk !
mijn vriend denkt van wel.. ikzelf denk van niet maar we weten het of volgende week, en als de ongi uitblijft, dan pas zondag
Dus nog een week na terugkomst wachten, nou suc7 ermee dan maar, dat vind ik altijd de minste week van de cyclus de week voor NOD
Hee goedemorgen Sammie en tot de volgende keer maar weer * Rimar blijft even staan en zwaait ook terug naar Sammie en loop daarna weer door *
yootje is back! Angel, wat een ellende meid, een hele dikke *knuf* van mij voor jou, ik sta wel achter het advies wat je hier krijgt over je verstandskies. Pam, jeetje wat vervelend zeg, die onzekerheid! mischien dat je wat langzamer hcg aanmaakt, en daardoor negatief test! hoe voel je je verder?
Dit ligt zeker gevoelig, maar kun je goed met de assistente opschieten trouwens? Bij ons doet de assistentie oa de uitstijkjes al, is toch een stukkie vertrouwelijker dan hem, maar het moet toch gebeuren nietwaar? Het is een cadeautje waar we gratis gebruik van mogen maken. Maar als het een leuke en goed assistentie is dan kun je je verhaal misschien beter bij haar neerleggen en dat zij zo voor jou de verwijsbrief regelt.
ik wens iedereen succes... mijn nod is op 11 sep.. ben echt wel benieuwd maar ach het is mijn 1e ronde hi hi...
Hee daarom heb je niet minder spanning dan de rest hoor, misschien dat je ietwat meer kun relativeren maar voor de rest is alles hetzelfde. Welkom hier in het kippenhok,
naja ik kan er niet omheen, ik voel me zwanger! Uitlegje van "symptomen" en de afgelopen weken. de afgelopen maanden was ik er bewust niet mee bezig omdat t toch elke keer een teleurstelling was.. tot ik vlak voor mn NOD ineens echt weer aan baby's begon te denken en t gewoon in mn hoofd zat. kon er even niet omheen! Ook heb ik echte vreetkicks gehad de afgelopen week en lijk ik soms wel een zwart gat.. heb HONGERRRRR hihi Bij de eerste nega test voelde ik me niet eens echt down. heel stom, maar had een "t zit toch wel goed" gevoel.. Bij de tweede test was ik t er gewoon niet mee eens! hihih.. die test heb ik op tafel gelegd en om de zoveel minuten bleef ik kijken of er echt niets stond.. ik vond dat daar een lijntje MOEST komen! Helaas wel na de afleestijd kwam er ook nog een licht lijntje! Ergens heb ik gewoon t gevoel dat ik die erin gebrand heb met mn ogen hahahaa Verder is mn buik bol doordat mn darmen opspelen. en vanmorgen werd ik misselijk wakker (maarja ik word ook zenuwachtig wakker omdat ik dan bang ben ongi te zijn) Dus ik durf niks te zeggen.. ergens ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben, en ergens heb ik een stemmetje dat roept "zal wel weer niet" Oh en over de assistente.. dat is vaak een andere. dus in hoeverre die kan helpen heb ik geen idee van. ik bel gewoon maandag als ik dan nog niks weet en dan leg ik t wel uit. Mocht ik een hele lichte test hebben denk ik dat ik de verloskundige hier in de buurt ff een belletje geef.. IK WIL STREEPJESSSSSSSSSSSSS
Hee ik doe met je mee hoor * rimar begint uitermate vals mee te zingen met yootje* sorry ik kan niet zo goed zingen, maar het komt uit een goed hart, zeg ik maar
Zo dat is een verhaal zeg, pas je wel op dat je je lichaam je niet in het ooitje neemt, dat is mij nl ook een paar keer overkomen. Toen was ik er ook van overtuigd dat het raak wat, was overtijd en had witte test, alleen is helaas later ongi gekomen. Maar ik gun je van harte een positieve test hoor, en je hebt gelijk dat je ander maandag contact met je HA op gaat nemen. Je wilt toch weten van hoe en wat.
nu krijg ik zeker weten afkickverschijnselen.. We gaan zo.. ga nog even gauw me haar doen, en dan ready-2-go!