Hee, minifien, als je vaker voor iemand pendelt, wijkt dit wel eens af of krijg je iedere keer dezelfde uitkomst?
er is 1 spul (15 euro) dat hij mag hebben... maar ik laat t nu voor wat het is... en als hij weg is behandel ik me eigen dieren...
zullen we eens testen dan? heb je mijn gegevens nog, dan mag je nog eens voor mij pendelen.... alleen als je wilt hoor!
Zal in het weekend nog eens pendelen voor jullie.... Ben nu op m'n werk namelijk. Moet zo gaan, want m'n collega komt er zo aan.
Hallo! Ik meld mij bij deze ook! Nod ongeveer 25 sept. Ik heb ook aangemeld bij de lijst. Spannend allemaal, en leuk om te zien dat sommige namen al roze zijn gekleurd! Deze maand begonnen met temperaturen, en we gaan de "smep" methode er maar tegenaan gooien... Baad het niet, dan schaadt het niet! Groetjes Hennah
alvast bedankt minifien, werk ze nog. welkom hennah! hou je van gezelligheid dan ben je hier aan het juiste adres!
Over filmpje: ga ik ook eens voorstellen aan mijn vent Minifien wil je mij ook eens pendelen? of ik nu zwanger ben of niet. Als ik een nega pendel krijg dan ga ik mezelf wss niet meer zo opjutten Ookal kloppen veel pendels niet, achja, vind het leuk om eens te weten of ze wel uitkomen!
Ik denk dat ze nu aan het werk is ivm collega, misschien als je haar een pbtje stuurt met dezelfde vraag?