Jammer. Ik test normaal ook na nod (ofja, ik test normaal eigenlijk nooit ) maar wil het nu gewoon echt weten
hallo meiden ik ben er nog wel hoor alleen in noorwegen hahaha tis hier erg mooi maar ook koud brrrr zit nu in de wacht fase hoest met de rest ?
He Melanina, hoe is je vakantie? Helemaal tijd en zin kunnen vinden om hier te komen kijken? Fijne vakantie nog!
Hm oke vrij rustig hier... geeft niet ik moet toch weg! Straks even naar opa toe... en dan volgende week is de condoleance en begrafenis. Fijne avond meiden! Ik kom vanavond ook nog wel ff kleppen xxx
Hallo ik ben van status veranderd!!! Ik was op deze lijst illegaal, maar ben nu legaal!! Mijn Nod is 21 september!!!! Hoe dat kan?? vanmorgen voor controle en uitslagen naar zh. alles HSG was goed Schilklier was wat verhoogd maar niet dramatisch. Moet er wel ven voor langs internist, maar mag geen zwangerschap in de weg staan. Verder was dus alles oke. Dus vervanger zegt op welk dag van de cyclus zit je nu?? Ik dag 11, nou zegt hij dan gaan we maar eens kijken. en wat zagen we een pracht ei. Morgen ochtend om 6 uur pregnyl spuiten. En zondagmiddag 15.30 uur IUI en dan begint het wachten. Dus niks ronde overlaan, elke kans benutten en zeker na het doorspoelen van de eileiders!! JOEHOE ik ben zo blij, zie het weer zonnig in.
Hoi meiden, ik kom nog even langswippen voor ons vertrek morgen. Ik zag eindelijk 1 zwanger. Van harte gefeliciteerd MamaT.
morgen nog 1 dag werken en dan heerlijk genieten van de zondag al zal hij ivm bezoek aan gyn wel onderbroken worden
Hallo dames! Eindelijk weekend, heerlijk! @Heitje: Gecondoleerd met het verlies van opa van mannetje van Heitje... Ondanks dat je je erop voor kunt bereiden zijn die dingen nooit leuk. Veel sterkte! @Ricmar: Wat een heerlijk nieuws, you go for it!!!!!
@ heitje gecondoleerd met het verlies van opa van mr. Heitje @ Ricmar...he dat is ff super nieuws...echt een kadootje wat je er zo bij krijgt....super meid...hoop dat het ook allemaal zo positief blijft.
Sammie...sorry als je het al eens gezegd hebt hoor...maar weet het niet meer...wat voor een operatie moet je ook al weer ondergaan....