Zit je inderdaad gauw op. Bij mij was het ongeluk met mn knie eind maart gebeurd en loopt nog steeds bij de fysio en ben er voorlopig ook nog niet klaar. FF tellen... is ook al 5 maanden terug. Maar heb niet zoveel pijn meer en dat scheelt al een hoop! Hoop dat dat bij BB-mannetje ook snel weg is!
Hee leuk dat je weer gaat paardrijden! Veel plezier en een fijn weekend! Leuk dat je ff hier kwam kijken *knuffel terug*
Ja ik wist ook wel dat jullie er nog waren. Maar er haken op eens een hele hoop af... en ik ben bang ik ook. Ik ben gesloopt... Morgen drukke dag. Kijken of ik manlief zover kan krijgen om een kast uit elkaar te gaan halen die nog op de kinderkamer staat... en dan beginnen met een muurschildering!
Ja, ik heb besloten om idd maar op een oor te gaan liggen. Welterusten lieve schatten! @ Heitje, klussssss ze!!! @ BB, ik hoop dat manlief snel weer op de been is.Ik wens m heel veel succes met het revalidatie programma! Ik heb er 1,5 jaar over gedaan... Maar ik loop weer zonder krukken. KNUFFFF!!