NOD September 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Als ik weer een keer een posi test mag hebben..... dan houden mijn mannetje en ik wijselijk onze mond... ik wil niet wéér mijn ouders inlichten dat het weer over is.
    Misschien houd ik het vol om een week ná NOD te testen.

Ik denk dat als ik de 6/7 weken gepasseerd ben, en ik een echo heb gehad die goed is, dan pas mijn ouders/schoonouders inlicht. Maar dat zal wel heel moeilijk worden!

23 Okt gaan we met ons thuis een weekend naar de ardennen en ben bang, dat als ik zwanger ben, dat ik vaak boven de pot moet hangen. Ik was namelijk de vorige x voor NOD al vaak onpasselijk als ik eten rook, of aan eten dacht ;)

Groetjes Cyntje78

2. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    ships moet ook nog naar de wasmachine en droger...handdoeken zijn klaar en moet nieuw spul in en over halfuurtje staat mijn vader op de stoep om kado voor mijn moeder te kopen...die morgen jarig

3. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Oei ...dat wordt dan wel lastig of niet dan

4. tihany

tihany Fanatiek lid

Jan 25, 2007
    1,465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    wij hebben ook al een idee hoe we het zouden vertellen als het hier zo ver is. wss ook pas na een echo en dan willen we onze dochter een t-shirt aan doen met als tekst: hiep hiep hoera, ik word grote zus. of zoiets in de aard.

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Ikzelf ben bang dat het op gaat vallen omdat ik normaal een echte nachtbraker ben en bijna geen avond voor 12 uur in bed lig....ook op de muziekvereniging ben ik nooit voor half 12 weg en als dat nu wel elke keer gebeurt ben ik bang...dat ze...

maar ja als ze willen gissen moeten ze dat maar mooi doen....mijn naam is haas dan hoor.

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    Dat vind ik idd ook altijd een hele leuke manier.....maar ja wordt pas onze 1e dus...

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ben bang van wel... We gingen in onze vakantie bbq'en bij vrienden en ik werd gewoon misselijk van het idee dat ik mijn vis nog op moest eten die daar lag te bakken... tot overmaat van ramp waren ze ook allemaal vieze praat over die vis aan het vertellen.
    Een dag later werd ik wéér misselijk.... dus ik wist genoeg.

8. tihany

tihany Fanatiek lid

Jan 25, 2007
    1,465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    mijn vriendin had bij haar 1ste pennen gekocht voor haar (schoon)ouders met als tekst oma & opa
    duurde wel ff eer ze het door hadden :)

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhh by the way... meteen shoppen na een positest doe ik echt niet hoor. In maart had ik gelijk een bod gedaan op een wandelwagen incl alles...en konden hem zo ophalen. Helaas deze afpraak af moeten zeggen wegens MK

10. tihany

tihany Fanatiek lid

Jan 25, 2007
    1,465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    dat zou ik ook niet doen. wij gingen pas na een 1ste echo echt kijken voor spulletjes en de eerst kleertjes

11. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,765
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Nou dames,ik ben er inmiddels achter gekomen waar Nicole Kidman is gaan zwemmen en waarna zij+6 filmcrewleden ook zwanger waren.
    Ik wil het wel proberen,baat het niet,schaad het niet.
    Mocht het werken dan kan ik misschien potjes water oid gaan verkopen uit dit meer,hihi.

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    leuke ideeen allemaal!!

Nou dan hier mijn lijst met wie en hoe..

mijn ouders: mijn vader is nogal van t koken en mn ouders hebben een catering bedrijf dus zij krijgen een baksetje (spateltje etc) in t mini en daarbij wil ik een koksbuisje naaien (wat zij dragen bij een buffet enzo) en dan in een baby maatje en dan t liefst hun logo op de rug.

En dat geven met de boodschap : omdat jullie t zo druk hebben, hebben wij een hulpje geregeld :D

Mn schoonouders: die worden een dezer dagen voor t eerst opa en oma dus dat was ff lastig.. maar ik denk dat we gaan voor de moorkoppen met een speen erin verstopt (via onderkant erin proppen) en dan natuurlijk een opa en oma is the best speen ofzo..

Mn oom en tante willen we t vertellen door mn nichtje (6) een shirtje te geven met voorop "Hoera!!" en achterop "Ik wordt grote nicht!" dat is de jongste in de fam. namelijk ;)

mn schoonzussie en zwager verwachten elk moment hun eerste ukje dus die willen we een rompertje geven met de tekst "hoera! ik krijg een neefje/nichtje"

Mn oma had altijd voor alle kleinkinderen een spaarpotje staan (die je vroeger bij een rekening kreeg) en daar gingen we op verjaardagen wel s mee langs enzo.. die krijgt dus een leuke spaarpot van ons voor bij de rest. kijken of ze m snapt! :)

En de rest van de fam. en vrienden willen we t waarschijnlijk vertellen door middel van M&M's! je kan ze bestellen in eigen kleur met eigen tekst en dan willen we lichtroze en lichtblauwe doen met op de een "Hoera!" en op andere "Zwanger!" en dat dan gemengd in een grote schaal of kleine zakjes opsturen..

Ben wel erg he dat ik dit allemaal al weet?!!! hihiihi

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik bedoelde ook echt alleen shoppen voor t vertellen.. niet voor de baby zelf hoor! daar zou ik ook mee wachten..

14. tihany

tihany Fanatiek lid

Jan 25, 2007
    1,465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hebben jullie dat ok dat je rond je NOD heel veel naar toilet gaat om te zien of er toch nog niets is?
    ik dus wel.

15. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,765
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    @PamPapilio:wat een leuke ideeen,vooral van dat kokshulpje!

16. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,765
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja,dat doe ik ook tihany.

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jup dat doe ik ook.. word er zelf helemaal gek van!

Ik ben zelfs zo erg, automatisch als ik ergens zit of lig houd ik mn benen strak bij elkaar.. alsof ik t daarmee blokkeer een ongi kan tegenhouden! hahah

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Dat noemen we hier broekloeren!

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    lang leve het broekloeren hihi

en dan continu denken dat je wat voelt lopen he..en meteen weer sprintje naar wc..onee toch niet..gelukkig...en 10 minuten later weer zelfde ritueel

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zeg pam.. hou ons s niet zoin spanning zeg.. volg je al de hele morgen....whahaha

Share This Page