Wow hier is het de hele dag al droog! Best veel blauwe lucht hier in N-H! Alleen jammer dat ik binnen zit Nou ja, nog een kwartiertje dan ben ik klaar met werken!
ja moet er zo ook van tussen, Rimar en Heitje ook al vast een fijn weekend en iedereen die al aan zijn weekend begonnen is ook een fijn weekend en tot laters!
ik ga zodadelijk eens zien wat ik ga aan doen, want we gaan uit eten met mijn ouders, broer, schoonzus en neefje
@Leeuwtje en Angel dikke knuffel meiden,vind het zo erg voor jullie. Veel sterkte aan jullie en aan jullie mannetjes. @ego heb een vraagje,eigenlijk twee. Hoop hier een beetje antwoord te krijgen vraag 1: ik heb sinds 3 dagen super wit en dikkere afscheiding. Ook heb ik een raar geurtje daar beneden. Men ventje merkt het ook. Voor de rest geen klachten,geen jeuk,geen pijn niets. Na de s*x (dit is echt vies sorry ) hangen er ook zoveel witte afscheiding/brokjes aan men ventje zen ***. zit wel in men vruchtbare week denk ik,de visjes blijven mooi binnen.kunnen die symptomen komen van een ei sprong ofzo? vraag 2: men ventje heeft faal angst denk ik,gisteren en eergisteren 3x proberen te klussen. Hij gaat de kerk perfect binnen (als jullie het begrijpen ) maar na een minuutje valt die helemaal slap en er is geen beweging in te krijgen. Iemand ervaring mee? (vandaag is het wel gelukt trouwens ) Sorry voor de vueze uitleg mss maar heeft er iemand raad bij deze twee vraagjes? Liefs, Petatje
Hey meiden, Weer terug van shoppen... Niet echt hele leuke dingen gezien dus alleen een nieuw pak gekocht voor m'n werk... Pantalon, gilet en colbertje zodat ik beetje kan afwisselen. Leuke blouse erbij en klaar is kees Verder alles rustig hier, heb echt het idee dat het niet raak is deze maand. Voel helemaal niets! Boobs nog wel beetje gezwollen, maar kan niet zeggen dat ze super pijn doen ofzo, dus ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt volgende week. @ regen: regen?!?!?!?! Hier prachtig blauwe lucht met hier en daar een wolkje. Nog geen regen gezien, maar wat niet is kan nog komen.
petatje- het antwoord op je eerste vraag is denk ik wel dat je nu erg vruchtbaar bent. je tweede vraag kan ik geen antwoord op geven. sorry
hey heb dat wittere dikkere afscheiding wel al meer gehad maar het geurtje niet ach we zien wel... en ja die tweede vraag,denk dat hij het wat spannend vind zo'n kindje maken
Zo, boodschappen gedaan, huis weer schoon, voortuin gedaan, nu nog de kattenbak en de vuilniszak en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag! Straks lekker uit eten! Mjammy
Antwoord 1: heb dat zelf ook wel ooit ja Ook zo rond vruchtbare tijd (als ik me goed herinner) Antwoord 2: Die van mij heeft dat wel eens als ie zichzelf al beholpen heeft Of als ie moe is, en uiteindelijk geen zin blijkt te hebben. Kan altijd wel een keertje! (heb ik wel vaker... )