Thanks... Kubus... Hmm, dat klinkt niet goed dan voor deze maand... Ik ben wel erg zenuwachtig voor aankomende dagen... mijn gevoel en symptomen zeggen en voelen meer als vorige maand... Dus ik wacht nog even in spanning af... Maar zal toch nog voor je duimen
tjs net als jij kan ik onmogelijk op mijn werk zpen en zijn natuurlijk niet ieder avond thuis...en we hebben maar 1 computer en mijn ventje wil er ook weleens achter...zodoende, ook al praat ik niet altijd mee, ik volg jullie op de voet hoor!
Ik hoopte ook dat het ons zou lukken binnen het half jaar hoor Maar ja, niet dus ! Komt wel goed zeker, zolang we maar binnen het jaar zijn dan zeker? (zeg ik nu, dan zeg ik 1,5 jaar )
Dank je! Ach we zien het wel het is voor ons ook pas de 2e ronde... Het kkomt wanneer het komt en tot die tijd is het hier hartstikke gezellig!
Voor mij zal het ook alleen de avonden en weekeinden zijn... kan het wel op mijn werk.... maar het lijkt me minder als mijn collega's op een gegeven moment achter mij staan...hahaha... Ondanks ik mijn deur kan sluiten op mijn werk,... hoor ik niet altijd als er iemand binnen komt
Hmm dan lig ik meestal lekker in bed tv te kijken en heb niet echt netjes teruggelezen de laatste tijd Dan lopen we elkaar gewoon mis
verslaafd...wie...ikke valt best wel mee...hoor. Ik kijk alleen elke avond en in het weekend spiek de hele dag door en door de weeks spiek af en toe overdag maar niet te vaak omdat dat de kinderen vragen: "Juf was dat? En vertelt...alleen mijn ouders weten het en een paar goede vrienden...meer niet.
Zeker! Het houd je van de straat... en je blijft bezig Leuk, voor jou ook de 2de ronde... voor mij ook... echt spannend...
voor ons al 7e ronde....ging met een heel geromantiseerd beeld erin met het gevoel van :"dat doe ik wel ff".. eehhh zo werkt dat dus echt niet he.
Ja prima, merk dat ik deze ronde een stuk rustiger ben dan de vorige, gaat de tijd ook sneller Met jou?
hier hetzelfde....ronde 9 terwijl iedereen echt iedereen in mijn omgeving binnen 3/4 rondes zwanger zijn....totaal 6 meiden...
Hahaha... ken het gevoel... meteen nadat ik stopte waren we een weekje op de camping... en ik dacht... nou doen we mooi de hele week, want hebben toch vakantie... (haha alsof dat zin had) Maar goed... was toen nog niet zo op de hoogte van alles... en nu weet ik inmiddels dat dat "ff doen" er niet inzit... Maar hoe langer het duurt hoe mooier het kindje hahahaha... (moet toch wat denken)
ik wacht wel af wat er gaat gebeuren..heb nu echt geen flauw idee meer....voel iedere maand van alles en dan ook weer niks....snap het gewoon niet meer.. Heb nu wel al meer het gevoel van loslaten, dan komt het vanzelf...heb de druk er afgehaaldvoor mij.
Precies, ik heb nooit echt gedacht dat het snel zou gaan, maar hoop het natuurlijk wel. Sommigen van jullie die wat langer bezig zijn hebben me gelukkig wel weer met 2 beentjes op de grond gezet. Als je er constant mee bezig bent is het ook niet leuk meer.