nou nou dames wat hebben jullie weer wat afgekletst! Welkom Nieuw! wat gezellig dat je met ons mee komt kletsen. met veel trots kan ik zeggen dat ik ook een van de verslaafden ben! haha hoe lang zijn jullie al bezig voor een kindje?
Ik ben er ook vandoor... komt een film op tv... die gaan we even kijken... Tot snel..,. en alvast bedankt voor het fijne kletsen
Kijk dat had ik nou ook..2 vriendinnen in de vriendengroep...een in de 2e ronde...de ander in de 4e ronde...collega in 2e ronde....zusje in 3e ronde, al is dat helaas geeindigd in MK
Wij zijn vanaf 8 juli begonnen, dus nog maar kort... maar ben wel erg zenuwachtig, voor ons de eerste... dus echt.... kan niet wachten hahah
das minder... het klopt gewoon wat ze zeggen als je er mee bezig bent lijkt het wel of je hele omgeving zwanger is...
ik ga bij mannetje op de bank zitten! we hebben veel gedaan vandaag, waaronder geklust natuurlijk, ivm positieve ovu-test! nu zijn we moe en gaan we bankhangen! tot morgen weer dames en allen een hele fijne avond gewenst!
dag10 of 11 of 12....volgende week ergens eisprong...heb besloten geen ovu testen te gebruiken deze maand en er niet teveel op focussen...
Misschien helpt dat wel! Wij hebben juist besloten volgende maand wel een keer ovu-testen te gebruiken. Meer om even te kijken of wat ik voel inderdaad mijn eisprong is. Kijk naar Yootje die heeft nu ineens een vroege posi ovutest. Misschien klussen we wel helemaal verkeerd en dan kan het lang duren Hebben geprobeerd om het om de dag te doen, maar zijn vaak beiden kapot 's avonds waardoor we geen zin hebben. Als Kubus 's ochtends wakker wordt gemaakt is het huis te klein, dus dat probeert mannetje niet eens
haha! nee dan moet meneen kubus mevrouw kubus maar even met rust laten... ik heb een aantal maande ovutesten gebruikt en vorige maand hebben we ons suf geklust op vakantie en....niks.... ik weet dat rond dag 16/17 mijn eisprong is...door de ovutesten...ik voel m nooit dus...
Frustrerend moet dat zijn zeg als je zeker weet dat je goed geklust hebt en het dan nog steeds niet raak is
ja dat is het zeker en wat ik al zei dat je omgeving in een poep en scheet zwanger zijn... probeer mijn rust er in te vinden, dat het niet anders is..anders doet het teveel verdriet steeds als je ongi wordt...