Echt? Heb je dan ook geen koude voeten meer in de winter? Zou wel eens een keertje heerlijk zijn! Heb nu soms zelfs al koude voeten, en winter moet nog beginnen...
Ben ervandoor! Mn vent zit in de douche en ga even gluren En dan door naar mn ouders, mn broer vertrekt morgen naar Australie voor een jaar *zucht* wordt moeilijk... Hopelijk gaat het snel voorbij en komt ie terug! Doeiii
pff ik zou ergens wel willen testen nu kan vandaag toch niet, want heb geen test in huis. maar toch zou ik nog willen wachten tot minstens donderdag
Ik heb het ook hoor.... ben eigenlijk nog 2 dagen voor mijn nod.. maar vanmorgen bruinige afscheiding, dus ga er maar vanuit dat ik ongi ben al hoop ik dat het niet doorzet en het iets anders is Dus ook ik moet een paar dagen afwachten, dus doe met je mee!!
ik zal maar braaf zijn en wachten tot donderdag of zo he nu zolang ik me kan bedwingen om geen test te gaan halen, zal het wel lukken
Niet doen tihany, dat voorkomt dat je een witte test krijgt en teleurgesteld bent, gewoon wachten tot of na je NOD