Vanavond ben ik er wel ga zo even met mijn dochter op pad, even bij chinees zitten denk ik.. Vriend heeft ontzettende hoofdpijn..
ik ben vrijdag begonnen, omdat ik toen zo'n rare slijmslierterige afscheiding had (sorry voor de details). toen was hij nog lichter dan het controlestreepje en gisteren was hij net zo donker, vanmiddag dan weer lichter. dus alleen gisteren was hij positief.
Hey dames ben ik ook weer.... Huisje is weer helemaal aan kant en hebben net zelfs al gegeten Ben een beetje nerveus... Morgen horen we op mijn werk wie eruit moeten en wie er mogen blijven Heb er helemaal een naar gevoel van, kan wel janken!
yootje:ik heb ook altijd maar 1 dag een positieve test kubus: ik zal voor je duimen morgen, sorry dat ik gister ineens weg was zonder doei te zeggen, computer was leeg en had geen zin meer om op te laden en ben naar bed gegaan. ik ben nu ook weer weg, misschien vanavond nog even x
oh kubus, meis, dat lijkt me inderdaad erg vervelend! kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! weten jullie hoeveel er weg moeten?
@ kubus bah dat zijn nare zaken, hopelijk loppt het goed voor je af, maar toch het feit dat er mensen uit moeten is nooit leuk
en het is weer eens erg rustig hier! ik heb nu op 1 middag tijd een heel leuk baby-broekje gemaakt! ik kan hem jammer genoed nog niet afwerken, want ik heb geen elastiek meer! en volgens mij is de stoffenwinkel hier in het dorp morgen gesloten, dus kan ik hem dinsdag pas helemaal afmaken.....
Ook ik kom me aanmelden, die van mij is 15 september maar heb nu al af en toe licht bruinverlies...pffff.... SUC6 dames!!!!
hallo dames, Ook ik kom me aanmelden hier!! we zijn sinds begin deze maand gestopt met de pil.. we zouden heel graag een tweede kindje krijgen.... mijn eerste dag van de menstruatie was 24 augustus... we hebben heel wat af geklust en nu maar hopen... mijn nod zal waarschijnlijk op 20 september zijn ( bij een ideale cyclus).. tot nu toe ongi krampen en helemaal niet lekker...toch wel weer wennen zo zonder pil... we zullen zien! succes allemaal!!
Nee geen idee nog... We hebben in principe allemaal een functie aangeboden gekregen, maar niet iedereen gaat daar op in. Ik in ieder geval niet. Zou betekenen dat ik naar een andere stad moet en samen met 1 andere collega een nieuwe vestiging op moet zetten. Nu werk ik op het hoofdkantoor in mijn woonplaats met een heleboel leuke mensen op me heen. Heb dus vrijdag al gezegd dat ik het aabod niet aanneem ongeacht de consequenties. Die hoor ik dus morgen..
Weet dat 1 collega wel naar de consequentie had gevraagd en toen hebben ze gezegd dat ze dan haar contract niet gaan verlengen en geen plek meer voor haar hebben in haar oude functie (zelfde functie als ik heb). Zij moet uiterlijk morgen laten weten wat ze doet.