Dames, zal dan even met HCG strooien, want anders blijf ik remi.........................*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kom even snel langs om helaas slecht nieuws te melden , ben zojuist vanuit het niets ongi geworden:x:x:x. Het leek veelbelovend maar helaas. Mogelijk toch iets niets goed gegaan ofzo, nou ja op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen .
hij wordt nu ook goed verzorgd... de tante van me ventje heeft al een aantal dieren groot gebracht (heeft zelf ook een nestje kittens gehad dit jaar maar gelukkig geen een verstoten) dus zij weet hoe en wat... dus alles zal wel goed komen...
Ik ga lekker saampjes met mijn vriend testen als ik niet ongi ben geworden op schoolkamp. Dan horen jullie het later wel.
He dames, ik ga nog even bankhangen en dan naar bed. Hele dag bij mijn schoonouders gezet. Heb het wel gehad voor vandaar. Nog twee dagen werken en dan 3 daagjes op kamp met groep 7/8. Weinig slaap, druk programma en 64 km fietsen totaal. En dan zaterdag zp uitje. (Kapot dus zondag.Maar heb het er allemaal voor over.)
Voor alle dames die de ETOS zwanger worden pilen gebruiken of willen gaan gebruiken, vorige week waren ze in de aanbieding (2 potten halen, 1 betalen) en volgens mij loopt die actie door tot als ik me niet vergis 20 september. Dus doe er je voordeel mee!8)8)8)
dames heb iets raars... me buik is dikker aan het worden.. me (.)(.) doen zeer, heb overal puisten... en voel me nog steeds zwanger... vanmorgen een test gedaan maar die was negatief... ik weet het nu echt niet meer.. en moet nog ff wachten tot ik naar de gyn mag...
mannetje had gister idd 1 doos etos zwanger worden en heel lief ook 1 doos zwanger zijn meegenomen en hij hoefde er maar te betalen...