@Suekes, met mij gaat het wel goed.. ik ben blij als ik mijn echo a,s, vrijdag heb gehad, dan ben ik weer gerustgesteld.. Ja meid. Ik ben nu ook werkloos en mijn man ook. Met zijn tijd zullen wij wel werk vinden..
Ik mis leeuwtje en angel bij de april mama,s wij waren altijd met zijn drieen aan het kleppen heel laat ....
Ja dat snap ik sweetie! ik vond het hier ook alijd fijner dan in maart, ik kende bijna niemand (behalve een aantal meiden maar die waren er ook bijna nooit). Jeetje jullie ook werkloos, ja is echt moeilijk, ik heb een uitkering tot 9 nov. en vriend mag tot 1 nov of dec (nog niet duidelijk) blijven, maar de tijd dringt al meteen. We zien het wel..
Oh wat erg Sue, dat er ook nog eens bij Maar idd zoals je al zegt, je kan nu wel gaan denken van "komt t nu wel uit", maar ik weet zeker dat het goed gaat komen voor jullie!! En gefeliciteerd met de kleine boy!! Nu je zusje dus nog, spannende tijden dus, hoop dat alles goed mag verlopen voor haar. Hier hebben wij afgelopen april de zaak gesloten ivm de crisis, mannetje had wel meteen nieuw werk, maarja qua inkomen zijn we er vreselijk op achteruit gegaan. We redden het wel, maar krap aan. Doordat onze adviseur foute papieren had ingevuld hebben we nog steeds geen belastingteruggaves die je als niet ondernemer krijgt (hypotheek, algemene heffingen e.d.) dus wij gaan eerst alles weer recht op de rails zetten. Als ik nu ook nog voor 1 hele of 2 halve dagen werk vind is het natuurlijk nog meer dan perfect. dan kunnen we eindelijk weer gaan sparen want door alle sores van de winkel is al ons spaargeld opgegaan. Nu de laatste paar euro's gaan uitgeven een (nieuw) wasmachine Houdt gewoon allemaal maar niet op....tijd om er zelf maar eens flink met de bezem doorheen te gaan om alle troep uit ons leven te vegen en een nieuwe frisse start te maken. Hoe meer ik er nu over denk.........hoe meer zin ik er in ga krijgen!!
Waarschijnlijk wist ik gevoelsmatig al wat er met mij ging gebeuren, maar heb me bij de april mama's nooit thuis gevoeld Lag ook niet aan de meiden daar of iets dergelijks....voelde gewoon niet als de plek waar ik thuis hoorde. Klinkt stom he, maar heb t al paar keer gezegt hier volgens mij toen.
Ja, dat is wel raar angel. Ik voel mij daar ook niet zo thuis.. ik weet niet maar komt omdat ik de meeste niet ken.. jullie ken ik al heel lang nu op deze forum. Hoe is het eigenlijk met surf, die is nog met vakantie.. ben benieuwd hoe met haar afgelopen is..
Angel, goed dat je een nieuwe start gaat beginnen. wel jammer van jullie zaak.. wat voor winkel hadden jullie dan..
De 23ste komt ze weer terug, ben ook heel erg benieuwd hoe het met haar gaat. Hoop en duim dat alles goed is met haar en de mini-surfer!!
Surf, daar ging alles toch goed mee? Had een supermooie echo! Maar dat was 1,5 week geleden ofzo.. Hoe is het laatste nieuws van haar?
ja klopt was een mooie echo, maar weet even niet hoe het nu met haar hematoom is Hoop dat die intussen helemaal weg is en ze dus niet meer bloed!!
lees net dat de hematoom toen 25/8 kleiner is geworden. goed teken. hoop ook dat het helemaal weg is!
Ik moet echt als de sodemieter gaan slapen Tis alweer laat en ik wil mezelf gaan herpakken per morgen! Op tijd opstaan en werk zoeken!!!
Meiden lekker slapen allemaal, dikke kus en morgen gezond weer op! ik hoop je stiekem toch af en toe nog te zien hier Angel! Truste!! xxx
Slaap lekker lieverd, ik ga morgen hetzelfde doen en daarbij gaan de kids weer voor de 1ste x naar school sinds de vakantie. Spannend voor ze!! ik ga dus ook mijn bedje in. Slaap lekker allemaal dames en tot gauw!!! Dikke knuffel en kus!!!