ik heb trouwens ook nieuws... nee niet van mijn kant helaas... maar mijn ex is vandaag vader geworden van een meisje... echt leuk voor hun kreeg een smsje van hem van ik ben vader geworden.. is wel raar om te horen dat je ex vader is geworden... zijn al 2 exen van mij vader geworden...
Dat lijkt me nou ook erg vreemd. Me ex wilde graag kinderen (was 10 jaar ouder als ik. Ik toen nog maar 18 (en wilde het nog niet) toen ik relatie had met hem. Hij heeft me ingewisseld voor een ander. Zij wil geen kinderen en nu ben ik zwanger. Das ook vreemd gevoel.
jha dat snap ik... ik was 17 toen ik iets met hem had... hij wilde toen al aan kinderen beginnen terwijl we beide nog bij onze ouders woonde ik nog op school zat en we elkaar net een maand kende... ik voelde eerlijk gezegd ook niet veel voor hem en heb het toen uit gemaakt omdat het allemaal te snel ging...
Ik was stapelgek op hem (ruim 2 jaar relatie) maar ik wilde nog zo veel doen en vond me veel te jong. En wilde wachten na me 21ste. Dus is hij op zoek gegaan naar een ander die ouder is aols ik toen en nu blijkt dat ze geen kinderen te wil (uit betrouwebare bron) en hij wel vind het wel sneu voor hem. Ik ga nu ook slapen hoor net nog met me moeder gechat op facebook farmtown die was ook nog wakker
met me andere ex (die ook vader is) heb ik een fijne relatie gehad.. alleen op een gegeven moment had hij "problemen" en wilde mij er niet bij betrekken... met pijn in zijn hart had hij het uitgemaakt.. ik heb er lang verdriet om gehad.. een paar jaar lang... tot ik Rob leerde kennen...toen was me verdriet over... me ouders vonden het niet goed dat ik een relatie had met die ex... ze vonden hem geen goeie type... maar jha wie luistert er in z'n pubertijd naar de ouders maar goed ze zien nog steeds niet in dat het gewoon een goeie jongen was... me vader heeft nu na 5 jaar nog steeds problemen met Rob.. hij vindt hem ook geen goeie jongen enz maar waarom weet ik niet.. want hij is lief, zorgt goed voor me... doet niemand kwaad... steelt niet... het is een hele aardige eerlijke jongen... maar me vader heeft zoiezo al gauw een hekel aan iemand... komt door zijn verleden zei me moeder... hij heeft in een tehuis gezeten waar alle spullen werden afgepakt door andere kinderen... tijdens het eten moest je met een mes op je been gaan eten voor het geval iemand je vlees wilde pikken... als dat gebeurde moest je met die mes in iemands hand steken... dat soort dingen, dus hij vertrouwd niet zo gauw iemand... dat hij dat in het begin had dat neem ik hem niet kwalijk... maar dat hij na 5 jaar nog niet ziet dat ik een leuke lieve vriend heb dat begrijp ik niet... terwijl hij tegen de vriend van me zusje heel aardig doet... hij is de perfecte jongen voor haar.. zo'n vriend moet ik ook hebben van hem... terwijl Rob hetzelfde is als de vriend van mijn zusje... allebei zijn ze lief, leuk, vriendelijk, staan voor iedereen klaar en noem maar op... dus ik snap me vader niet meer... maar goed ik dwaal af... ik heb niet veel relaties gehad... voor Rob heb ik 1 echte relatie gehad (uit het verhaal hierboven) en 1 relatie waarbij ik me nog steeds af vraag waarom het zo lang heeft kunnen duren (die net vader is geworden)... verder waren het meer vriendjes van kusjes geven enz...nog net geen verkering zeg maar...(goed uitgelegd?) haha... en zelfs dat waren er niet veel... in tegenstelling van me zusje... zij heeft echt heel Tilburg gehad geloof ik haha...
Nou mij ei was dus idd gesprongen gister zie FF. nu maar hopen dat ei en zaadje elkaar hebben gevonden. nu door de iui zat het dichter op elkaar, met kid en ovu testen vaak gehad dat ei 2 dagen later pas sprong
angel ik snap heel goed dat je wat rust in last voor jezelf, ik hoop echter dat je toch snel het geluk mag vinden... dikke knuffel
Morning lieve meisjes, Hoe is het hier. Zijn er al meiden die (bijna) mogen testen?? Ik kom nu even hier kletsen hoor, bij de april-mama's is het vrij rustig en bovendien mis ik jullie. Ik zal gelijk even wat HCG strooien voor de vroege vogels onder jullie: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG
mijn banner klopt niet helemaal, maar ja laat hem maar zo staan, weet niet hoe ik dat aan moet passen, ei was gisteren, maat kan toch pas 21 sept op zijn vroegst testen
Ik voel me opzich goed, maar ben alleen heeeeel erg moe. Vorige week redde ik het amper om hele dagen te werken en dan terug in de auto naar huis was het eigenlijk onverantwoord. Nu ben ik gister lekker vroeg naar bed gegaan (voor 22.00 uur lag ik erin), maar nou heb ik weer vreselijk slecht geslapen, dus ja, dat schiet ook niet erg op. Maarrrrr...verder mag ik niet klagen, ik ben gelukkig nog niet misselijk. Hoe is 't met jou?
goedemorgen zit net de lijst van sept te bekijken maar niet veel zwangere heh deze maand valt weer tegen hopelijk brengt de rest ons wel goed nieuws
Goedemorgen dames! Hier tijd om naar werk te gaan... Grote steen in mijn maag en heb er helemaal geen zin in Al zou ik zelf mogen blijven wordt het nog steeds een kutdag omdat ik veel collega dinnetjes heb daar.. De kans dat we allemaal kunnen blijven is nihil helaas. Jullie horen het wel vanavond. xxx
mermaid, ja ik zit onverwacht ineens toch op het wachtbankje. Had gisteren iui hoefde geen ronde over te slaan. wel balen dat je zo moe bent, maar je moet maar zo denken, het is voor eengoed doel,gebruik je wel multi vitamines?? met vit B?? dat schijnt te helpen tegen de vermoeidheid, en verder idd rustig aan doen meer kan je er niet aan veranderen.
hier ff stiekem vanaf mijn werk.. heel veel sterkte vandaag...hoop dat er een goede oplossing komt (al had je toch zelf al besloten niet mee te verhuizen?) En we horen het vanavond dikke knuf CHelle