Welkom DaphneenEstelle. Wat voor spiraal heb jij gehad dan? Ik nl een koperspiraal en mijn cyclus is nagenoeg gelijk gebleven, alleen gelukkig minder lang ongi maar voor de rest weinig veranderingen.
Dan kan het inderdaad zo zijn dat je hormoonhuishouding behoorlijk van slag is. En het scheelde denk ik dat voordat ik het spiraaltje liet plaatsen dat ik al een paar jaar geen pil meer slikte en normaal en regelmatige regels had. Zou je dat al gelijk weer aan die etos pillen gaan, ik heb al wel gehoord dat zij je regels ook kunnen ontregelen.
Hoi hoi, Mijn eerste berichtje in NOD september. Moet nog wel even wennen hoor, ben stiekum ook nog wel eens in NOD augustus
hallo meiden! hoe is het hier..de meiden die volgende week hun nod hebben voelen jullie al wat??? ik voel me echt anders...maar dat kan misschien ook tussen me oren zitten of ik wil het veel te graag.. mijn collega zei vandaag tegen me ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger bent...laat ik dat nou vannacht ook hebben gedroomd....en het is vaker gebeurt dat haar dromen later werkelijkheid bleken...we wachten dus maar af...maar heb wel af en toe vlagen van misselijkheid, moe, en als ik til, (bijv noa) dan voelt mijn buik raar...anders... ik weet niet meer hoe ik me de week voor mijn nod voelde voordat ik zwanger was van noa...ik was er toen niet zo mee bezig omdat we aan het klussen waren...we waren net verhuisd...dus alle kwaaltje zijn toen langs me heen gegaan..
spannend linda.. hier in afwachting van ei/vruchtbaar slijm.. nog steeds niets gespot heb overigens wel lichte steekjes.. maar verder..
Ik sluit me ook weer bij jullie aan, ik ga voor mijn 4e KID en hoop dat deze keer nautuurlijk de goeie mag zijn. Mijn eisprong is op een belangrijke datum voor mij dus ik hoop het! DUIM DUIM voor iedereen!
Hallo, ik ben hier nieuw. Dus ik ben nog even aan het kijken hoe het allemaal werkt. Ik ben wel al veel leuke info tegen gekomen. Mijn NOD zou 1 september zijn. Voor zover ik dat kan zeggen want we zijn pas in ronde 1. 30 juli gestopt met de pil. Groetjes, Sammy
Hallo dames, Kom me hier melden wegens een verlaat Augustus ei zal mijn NOD halverwege september zijn. (Sta al op de lijst.)
Hee Loran, die steekjes klinken naar eisprong volgens mij, als ze heviger worden dan springt ie, tenminste dat is bij mij zo.
nog steeds niet heel erg druk hier? maar september moet nog beginnen he deze week niet teveel bezig geweest met zwanger worden (wel geklust natuurlijk, maar niet geforumt) Heb ik zwangeren gemist?
wat leuk om bij sommige te zien wat ik gependeld heb... Hou het zelf niet bij, dus wel grappig om terug te zien. Loran heb jou op nu gependeld? Ik hoop dat het uitkomt!!!
huh snap ik even niet, je bedoeld mijn pendels? maar die hebben toch gependeld dat ik of aug bevrucht ben..(klinkt zo stom) of augustus zwanger ben, beetje gek dat het dan slaat op mijn laatste ongi in aug, maar goed als je het zo bekijkt... ik wilde het net helemaal weg halen, maar hiedoor laat ik het nog een maandje staan...je weet maar nooit bedankt voor je positiviteit! x
hoi allemaal, ik sluit me ook aan. Mijn NOD is op 28 september. Wij hebben net besloten er voor te gaan, dus zeer spannend. De 'klusdagen'moeten nog komen,omdat ik nu nog half wel en niet mijn ongi heb. Maar ja, als je eenmaal de beslissing neemt, ben je er toch veel mee bezig en natuurlijk al aan t voor uit rekenen. succes! groetjes vita
wow..blijkbaar heb ik best 'n boel gemist..haha.. Hier weer effe frustrated! Vanmorgen is m'n temp (na twee verhoogde dagen) toch weer terug gezakt.. !@#$!!.. Ik heb wel gevoelige tepels (een kwaaltje ná de eisprong bij mij..denk ik..) maar ik weet 't echt effe niet meer (alweer niet meer ..Ik wacht wel weer af..Tja..zit toch niks anders op hè..Ben benieuwd, want eigenlijk is mijn NOD a.s. dinsdag..
Goedemorgen...ook hier in september is het nog errug rustig...maar dat wordt nog wel anders..dat was andere maanden ook altijd zo hihi... @ hier snap ik er geen bal meer van....volgens mijn banner en 28 daagjes cyclus zou ik officieel mijn ei al gehad moeten hebben. Maar ik voel hem normaal altijd (krampen en steekjes - zeer gevoelige boobies die dan echt pijn doen - moe - weinig honger - errug vet haar) nou heb ik alleen het laatste pas en voor de rest nog niks nakkes nada.... m.a.w. wij klussen rustig door en zien wel weer....pfff denk alleen wel dat ik mijn banner ff ga veranderen en op een gemiddelde van de cycli zet of zo..... dit klopt natuurlijk ook niet pfff...pfff...pffff
Hier zelfde probleem alleen dan omgekeerd... Ik zou mijn ei maandag moeten hebben, maar heb al een dag of 5 vruchtbaar slijm Wordt nu wel steeds minder, maar merk verder niets! Gister en vanmorgen wel heel erg spierpijn gevoel in buik, maar mijn boobs bijvoorbeeld zijn helemaal niet gevoelig terwijl ik dat normaal wel heb zodra ei springt. Snap er niks van, maar wacht gewoon rustig af en klussen hier ook nog maar even door inderdaad voor de zekerheid