NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dank je wel Rimar.
    Ik zag het inderdaad, maar we wachten het rustig af. :)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja hoor vind het nog veelste gezellig allemaal in beide maanden tegelijk

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Welkom DaphneenEstelle. Wat voor spiraal heb jij gehad dan? Ik nl een koperspiraal en mijn cyclus is nagenoeg gelijk gebleven, alleen gelukkig minder lang ongi maar voor de rest weinig veranderingen.

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan kan het inderdaad zo zijn dat je hormoonhuishouding behoorlijk van slag is. En het scheelde denk ik dat voordat ik het spiraaltje liet plaatsen dat ik al een paar jaar geen pil meer slikte en normaal en regelmatige regels had. Zou je dat al gelijk weer aan die etos pillen gaan, ik heb al wel gehoord dat zij je regels ook kunnen ontregelen.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aai meiden...hoe is het hier?

6. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hoi hoi,
    Mijn eerste berichtje in NOD september.
    Moet nog wel even wennen hoor, ben stiekum ook nog wel eens in NOD augustus

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo meiden! hoe is het hier..de meiden die volgende week hun nod hebben voelen jullie al wat??? ik voel me echt anders...maar dat kan misschien ook tussen me oren zitten of ik wil het veel te graag..:p mijn collega zei vandaag tegen me ik heb vannacht gedroomd dat je zwanger bent...laat ik dat nou vannacht ook hebben gedroomd....en het is vaker gebeurt dat haar dromen later werkelijkheid bleken...we wachten dus maar af...maar heb wel af en toe vlagen van misselijkheid, moe, en als ik til, (bijv noa) dan voelt mijn buik raar...anders... ik weet niet meer hoe ik me de week voor mijn nod voelde voordat ik zwanger was van noa...ik was er toen niet zo mee bezig omdat we aan het klussen waren...we waren net verhuisd...dus alle kwaaltje zijn toen langs me heen gegaan..:p

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    spannend linda..

hier in afwachting van ei/vruchtbaar slijm.. nog steeds niets gespot
    heb overigens wel lichte steekjes.. maar verder..

9. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik sluit me ook weer bij jullie aan, ik ga voor mijn 4e KID en hoop dat deze keer nautuurlijk de goeie mag zijn. Mijn eisprong is op een belangrijke datum voor mij dus ik hoop het!

DUIM DUIM voor iedereen!

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    spannens shyness. hoop dat je snel op roze mag!

11. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

#511 Sammy79, 28 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2009
    Hallo, ik ben hier nieuw. Dus ik ben nog even aan het kijken hoe het allemaal werkt. Ik ben wel al veel leuke info tegen gekomen.

Mijn NOD zou 1 september zijn. Voor zover ik dat kan zeggen want we zijn pas in ronde 1. 30 juli gestopt met de pil.

Groetjes, Sammy

12. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames,
    Kom me hier melden wegens een verlaat Augustus ei zal mijn NOD halverwege september zijn.
    (Sta al op de lijst.)

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Loran, die steekjes klinken naar eisprong volgens mij, als ze heviger worden dan springt ie, tenminste dat is bij mij zo.

14. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    nog steeds niet heel erg druk hier?
    maar september moet nog beginnen he
    deze week niet teveel bezig geweest met zwanger worden (wel geklust natuurlijk, maar niet geforumt)
    Heb ik zwangeren gemist?

15. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    wat leuk om bij sommige te zien wat ik gependeld heb... Hou het zelf niet bij, dus wel grappig om terug te zien.
    Loran heb jou op nu gependeld?
    Ik hoop dat het uitkomt!!!

16. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    huh:$:(
    snap ik even niet, je bedoeld mijn pendels? maar die hebben toch gependeld dat ik of aug bevrucht ben..(klinkt zo stom)
    of augustus zwanger ben,
    beetje gek dat het dan slaat op mijn laatste ongi in aug, maar goed als je het zo bekijkt...
    ik wilde het net helemaal weg halen, maar hiedoor laat ik het nog een maandje staan...je weet maar nooit;)
    bedankt voor je positiviteit!
    x

17. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    hoi allemaal, ik sluit me ook aan. Mijn NOD is op 28 september. Wij hebben net besloten er voor te gaan, dus zeer spannend. De 'klusdagen'moeten nog komen,omdat ik nu nog half wel en niet mijn ongi heb. Maar ja, als je eenmaal de beslissing neemt, ben je er toch veel mee bezig en natuurlijk al aan t voor uit rekenen;). succes! groetjes vita

18. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    wow..blijkbaar heb ik best 'n boel gemist..haha..

Hier weer effe frustrated! Vanmorgen is m'n temp (na twee verhoogde dagen) toch weer terug gezakt.. !@#$!!.. Ik heb wel gevoelige tepels (een kwaaltje ná de eisprong bij mij..denk ik..) maar ik weet 't echt effe niet meer (alweer niet meer ;)..Ik wacht wel weer af..Tja..zit toch niks anders op hè..Ben benieuwd, want eigenlijk is mijn NOD a.s. dinsdag..

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen...ook hier in september is het nog errug rustig...maar dat wordt nog wel anders..dat was andere maanden ook altijd zo hihi...

@ hier snap ik er geen bal meer van....volgens mijn banner en 28 daagjes cyclus zou ik officieel mijn ei al gehad moeten hebben. Maar ik voel hem normaal altijd (krampen en steekjes - zeer gevoelige boobies die dan echt pijn doen - moe - weinig honger - errug vet haar) nou heb ik alleen het laatste pas en voor de rest nog niks nakkes nada....

m.a.w. wij klussen rustig door en zien wel weer....pfff denk alleen wel dat ik mijn banner ff ga veranderen en op een gemiddelde van de cycli zet of zo..... dit klopt natuurlijk ook niet pfff...pfff...pffff

20. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier zelfde probleem alleen dan omgekeerd... Ik zou mijn ei maandag moeten hebben, maar heb al een dag of 5 vruchtbaar slijm:( Wordt nu wel steeds minder, maar merk verder niets! Gister en vanmorgen wel heel erg spierpijn gevoel in buik, maar mijn boobs bijvoorbeeld zijn helemaal niet gevoelig terwijl ik dat normaal wel heb zodra ei springt. Snap er niks van, maar wacht gewoon rustig af en klussen hier ook nog maar even door inderdaad voor de zekerheid;)

Deel Deze Pagina