Ha die Timon, ik heb een hele lijst voor het pendelen. Maar ik ben zo ongelooflijk moe en dan blijft mijn pendel steeds stil hangen en ik heb er nu gewoon de puf niet voor. Zodra het beter gaat dan pendel ik weer. Dus nog ff geduld.
BB10, ik heb altijd een korte cyclus. Lucky me! Zit nu ook pas op dagje 9. Ei zal waarschijnlijk dagje 11 of 12 komen. Lekker voorspelbaar. Ook de dag dat mijn ongi komt....ook gek van te worden. We gaan er een stokje (streepje) voor steken!
Da's waar! Ik heb dat op een andere topic gezien. Ik heb een cyclus van ong. 28 dagen. Mijn ei zit op dag 13 of 14. Redelijk makkelijk te peilen met ovutesten. Zeker nu met IUI.
Heb je een tip om de vermoeidheid tegen te gaan behalve vroeg naar bed. Het komt gewoon omdat ik tijdens de vakantie nogal wat meegemaakt heb. Dus niet kunnen uitrusten.
BB10, doe alles in jouw tempo, ook al wil je hoofd sneller dan de rest van je lichaam. Geef jezelf de ruimte om te gaan liggen als je bijv. thuis komt van werk. Ga eens na wanneer dit is begonnen en kijk of je een oplossing hiervoor kan vinden. Ik heb een aantal maanden heel lastig kunnen lopen. Spontane vermoeidheid in de benen. Van de ene op andere moment van gewoon lopen naar schuifelen als een oud omaatje. Ik heb toen heel goed naar mijn lichaam moeten luisteren en niet naar mijn hoofd. Heel veel op de dag geslapen en anders gewoon gelegen. Huishoudelijke taken gingen in mijn tempo. Twee trappen oplopen duurde 15 minuten. Dit was voorbij toen ik een lastige beslissing had genomen. Toen kon ik weer rennen, etc zonder letterlijk gestopt te worden door mijn benen.
hallo meiden, ok dat ik mij hier aansluit mijn NOD is 13 september, dus het wordt ook bij mij spannend ! is er hier een lijstje in omloop of zo ? groetjes en SUCCES
hoi hitchke, ja, onder NOD, staat ook een topic: lijst NOD September.. Maar ik wil je er ook wel opzetten hoor