Ze verdoven hier heel goed hoor! Heb tijdens de behandeling geen centje pijn. Hopelijk morgen weer zo JIj ook succes! @Lizz: wij duimen voor je hoor!
Slaap lekker Lizz! Ik ga er ook half een eind aan breien, nog ff rondkijken bij de andere topics en dan is het slüss! Succes/sterkte morgen bij de tandarts morgen Kris!
wge nog wat (sorry) over een paar dagen dan wordt het roze ok? deal! tis erg rustig (en laat) niemand meer?
Ik denk ik ga niet bijlezen, is me nu teveel, maar had per ongeluk niet op laatste geklikt, kom ik hier op deze terecht!! Whuahahaahaha geweldig!!
Even een update van mij..... Vanmorgen met mijn eige vk gebeld en ze heeft me heel erg goed/lang en duidelijk te woord gestaan! Was echt zo fijn!! Ben nu een stuk geruster en weer bijna helemaal blij Volgens haar is het bij de innesteling toch al fout gegaan waardoor het vruchtje niet ouder dan 5 weken is geweest en ze dacht zelf eerder dat het meteen rond de 4 weken is mis gegaan. Dit omdat op de echo niets te zien was, maar daarna pas echt de mk heeft doorgezet. Het was dus zo ontzettend klein dat het ook met een echo ook niet te zien was. Mochten we weer klaar zijn ervoor en het is raak mag ik altijd bellen voor een vroege echo, moet het wel zelf even aangeven omdat het voor hun niet gebruikelijk is, en ze zullen het dan nog proberen uit te stellen tot 6 of 7 weken, maar trek ik het echt niet meer dan kan ik altijd terecht!!! ben zo ontzettend blij!! Daarna kreeg ik een mail met reactie op een advertentie die ik in augustus ergens had geplaatst. Wou hem al eraf halen omdat ik niet echt het idee had dat er iemand ging reageren. Was een advertentie als oppas in de weekenden, lijkt me hartstikke leuk. Nu kreeg ik een mail van een gastouderbureau die voor een kindje van 6 maanden een oppas in het weekend zoeken en die is gewoon niet te vinden!! Whoohoo!! Heb ze meteen proberen te bellen en toen ik voicemail kreeg ook meteen een mail terug gestuurd en hoop morgen meer te weten. Heb ook gezegt dat door de week oppassen geen probleem zal zijn, heb er zo'n zin in!! Hoop dus dat het gaat lukken Hoe is het verder hier? Nog meer roze erbij gekomen??? Nog andere nieuwtjes?
Chips het is al 12 uur moet er echt weer even aan wennen, maar ga nu snel douchen en naar bed, morgen weer om 7 uur op Kom morgen nog wel even langs om te kijken hoe het hier gaat. Truste dames!!
Ik had het al snikheet, en dan nog een warme kruik? Ach ja. Het gekke is wel nu ik ben opgestaan heb ik nergens meer last van. Dan maar vanavond niet te laat naar bed.
ik ben ook al wakker! vanaf half 6... maar dan door mijn zoontje met buikkrampen Zelf heb ik ook last van krampen... wacht tot donderdag..als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen! spannend!
ach ja, ik ben al blij dat ik nu eens zo'n mooie cyclus heb gehad. Kwa temp klopt er geen sodeju van, maar ik had een korte cyclus!