Het kan innestellingspijn zijn maar ook pre-menstruatiepijn, dus het is lastig te zeggen wat het precies is.
Hee meid, ik hoop dat je zondag op roze mag. Wie weet dat ik wel mee ga testen maar dan met een ovutest, maar kan zijn dat ik dat ook iets later ga doen, moet nog eventjes kijken.
Ik was een paar dagen niet geweest maar wat is er nog maar weinig roze op de lijst! Ik had intussen wel wat meer daarvan willen zien, jammer! Loran hopelijk ga jij binnenkort dan roze toevoegen
Hallo dames, Mischien hebben jullie het al gezien dat de wie gaat er in september testen is geloten. Omdat er al een tropic was van nod september is de mijne gesloten. Opzich begrijp ik het wel. Maar vind het ook wel weer jammer. We zaten daar lekker te kwebbelen. Nu hoop ik dat dat hier gebeurt. Dus meiden zet hem op gaan we gewoon hier verder. sabrina
Goedemorgen Dames, Ik kom weer even stiekum kijken zit op me werk en heb het eigelijk veel te druk om hier te lezen maar ik geeft het toe ik ben verslaafd aan zp-en. Groetjes Bolle Buik
Oh ik zie aan me banner dat ik vandaag nog even stevig aan de klus "moet" hihihi. GRRR eerst nog de hele dag werken!