Oh ja Yootje dat had je ook al gezegd sorry zat weer eens niet op te letten. Jij heb je banner ook op je langste cyclus staan dan of niet?? Heb ik ook gedaan daarom geeft me banner aan dat ik vandaag me meest vruchtbare dag heb??? Ik vind die ovu testen echt geweldig want ik ben er achter gekomen dat me banner er bijna altijd naast zit en dat het geval met vruchtbaar slijm bij mij ook niet op gaat! Daarom heb ik er zo´n goed gevoel over dat het deze keer heel goed zo zou kunnen zijn.
ik heb mijn banner zo laten staan, omdat ik denk dat mijn lf langer is, zo rond de 17/18 dagen namelijk! hij staat op 30 dagen, een gemiddelde cyclus van mij. kan ik ook nooit te vroeg testen haha
hey ladies, thnx voor de reacties, maar mijn moed zakt alweer een beetje af Verjaardag van gister was trouwens niks aan. en die verdomde testen van de kruidvat, iedereen praat hier er zo positief over, geen indroogstreepjes enzo, nee, alleen bij mij natuurlijk weer wel, word er zo onzeker van he. kwam gisteravond thuis en de test lag nog naast de computer, en verdraaid zit er toch echt een streepje. dus ik vanmorgen nog maar eens getest, maar nee hoor, negatief, nu een half uur later, weer een klein grijs/roze streepje. heb het al eens eerder gehad met die kruidvat testen. nou ik ga even terug lezen, zijn er al zwangeren??? liefs
hehe, hubbie belt net of ik al getest heb ik leg hem uit van dat ik denk dat de test niet goed gegaan is zegt ie: dan zal ik straks een nieuwe test mee brengen. neeeeeeeeeeeeee.... ik wil nog wachten
oh, wat lief zeg! dat hij daarvoor belt! en als jij nog niet wilt testen neemt hij hem toch mee naar zijn werk, haha
Ik heb mijn banner nu op het gemiddelde staan van 28 dagen, en ik gebruik ook deze maand weer ovutesten, dus ik ben heel benieuwd hoe het deze maand zal gaan verlopen, mijn cyclus is dit jaar nogal aan het schommelen.
wgev, wat is dat nu?? Wel verdacht hoor die vage streepjes bij jou!! Moeten we maar weer wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten....you get the point.
Ik gebruik gewoon een midstreamtest, gewoon eroverheen plassen, ff wachten en je weet het, is bij mij nog niet verkeerd gegaan.
he verdraaid, vervelend he die onzekerheid, ik test nu ook niet eerder weer dan ik op dag 35 zit, zit nu op dag 30, wanneer wil jij weer gaan testen dan??
Hey Wgev, Wat vervelend die onzekerheid. Heb je wel een gevoel alsof je ongie gaat worden of helemaal niet??? Misschien moet je nog een een paar dagen wachten en dan nog een testje wagen. Hoe moeilijk dat ook is. Ik ga voor je duimen. Groetjes
Maar het is wel lief van hem dat hij een nieuwe test voor je mee wil nemen. Persoonlijk heb ik meestal zo'n doosje waar er 2 in zitten.
Bij mijn dochter heb ik ze gebruikt, en ik vind ze duidelijk... heb er nog 4 liggen, kan je zo 1 toesturen.. www.matcare.nl daar heb ik ze vandaan..
Hallo iedree. IK heb 1 september getest en was positief heb 4 testenn gedaan omdat ik het niet kon geloven deze week mag ik naar ZKH voor inwendige echo