Goedemorgen! Alles goed met iedereen? Zag dat iemand op rose wil (NOD September lijst), maar ik bak er ook niets vak! Gefeliciteerd!! liefs, mamaT
zooo, lekker gedouched en wel. Mijn huis wordt vandaag niet stofvrij ben ik bang. Wel even nog 't afwasje wegwerken dat er staat en dan ben ik pleite. Yootje met wat voor leuks ga je jezelf belonen?
Even een vraagje. Ik heb gordijnen laten maken (buitenkant) en nu komen ze nie helemaal tot aan de grond maar er 15 cm boven. Nu moet ik de binnenste gordijnen laten maken maar ik vind het veel mooier als ze tot aan de grond komen. Wat is wijsheid?? Binnenste dezelfde lengte laten maken of kijken of ik de buitenste wat langer kan laten maken?
Ik zou eerst kijken of je de buitengordijnen langer kan laten maken. Voor mij zou dat echt een stoorzender zijn als ik ze tot de grond zou willen maar ze hangen erboven. Als de zoom breed genoeg is zou dat moeten kunnen.
de buitenste wat langer laten maken, ik vind het ook het mooist als ze op de grond hangen, of in ieder geval 1cm erboven. hebben ze de buitenste niet goed opgemeten of zo?
Leuk! Lekker ontspannen Ik ga zo verven bij een vriendin. Niet perse mijn leukste bezigheid maar als je het samen doet is het vast snel gedaan. Kunnen we misschien nog bij haar in de tuin zitten erna!
Goed, volgen technische vragen, is het een geweven stof je buitengordijnen, zijn ze wasbaar, welk materiaal, en hoe zo'n grote/lange zoom zit er aan de onderkant (en evt. aan de bovenkant), je moet tenslotte toch ergens die 15 cm vandaan halen. Ik zou buiten en binnen gordijnen wel op dezelfde hoogte laten, lijkt wel zo mooi, maar dat is mijn persoonlijke mening. Wanneer zijn die gordijnen gemaakt, net? En welke afspraken heb je erover gemaakt, zijn de haken bovenin verstelbaar, kun je zo zien, want daarmee kun je ook e.e.a. verstellen. En laat je deze nieuwe gordijnen door dezelfde maken? Wie heeft ingemeten?
Hmm, degene die de buitengordijnen heeft gemaakt is iemand anders dan die de binnengordijnen gaat maken. De zoom is redelijk groot en de haakjes zijn verstelbaar, ze kunnen dus nog naar de bovenste, maar dan zit het boven iets anders. Ik zit er over te denken om deze ook naar die vrouw te brengen, miss kan ze er nog iets mee.
nee sorry, kan ook evt. een blaasontsteking zijn.. maar denk eerder dat het afscheiding is.. heb het zelf ook wel eens nl.