Misschien dat ze er geen hele 15 cm lengte bij kan maken maar als de zoom groot genoeg is wie weet wat er mogelijk is, ik zou het dan even met haar kortsluiten, gaat zij ook bij je inmeten?
Het is lastig en zeker ook niet mij favoriet, gordijnen naaien, maar heb het thuis wel gedaan, op 2 na, 1 zitten al 6 jaar de rijgdraden nog in en 1tje moet ik nog helemaal opnieuw gaan maken en daar heb ik toch zo geen zin meer in.
Ik zou proberen om die zoom niet zo groot aan de onderkant te doen.. scheelt ook weer qua lengte Vitrages heb ik bij mijn ex zelf gedaan, en dat was goed gelukt.. In mijn eigen huis hoeft dat nu niet, heb heerlijke en mooie luxaflex, dat het zo leuk lijkt
zo, nou daar ben ik weer, ben helemaal verdrietig. mijn mannetje had vanmorgen al opgeruimd beneden dus dacht ga ik eerst even douchen. nou heb ik toch een woede aanval gehad op mijn douchegordijn #%&*%$! dat stomme ding viel er steeds weer af, was zo boos dat ik hem na 10 minuten de overloop op gegooid heb, resultaat: dikke deuk in mijn slaapkamerdeur, net alles geverfd. gordijn hangt inmiddels weer, maar ben er helemaal flauw van, ga straks mooi de stad in, dat stof kan me wat!!!!
Heb jij soms last van zwangerschapshormonen of zo? Misschien moet jij gewoon in de stad ff een paar testjes gaan halen.
na de stad ga ik ook zo, lekker uitwaaien. en ja koop ook gelijk weer even een test, maar niet meer van de kruidvat nee joh, gekkie, dat hoeft niet. hij is er morgen vast.
pfff, hubbie kwam daar net een nieuwe test brengen. zegt ie: dat is er eentje wat je hele dag kan doen. Met andere woorden: ik zou willen dat je nu opnieuw test. maar ik zeg: ik ga vandaag niet meer testen. ik wacht nog wat. vertrek ie terug kwaad: ik wil het ook wel weten hoor!! ja seg, wat maakt een dag of 2 nu verschil uit? ik weet het zelf ook graag, maar test liever niet te vroeg.
mhuhaha hij is wel opdringerig maaaaaaar, die test van vanmorgen was wel raar, dus ook ik zeg TESTEN niet dat ik me er mee bemoeien mag
even een vraag over facebook.. kom niet verder dan het erf?? wat moet ik nu doen? heb geoogst, en gezaaid
haha wat klinkt dat raar, sorry weet er niks van. nou ga me verder klaarmaken en dan lekker de deur uit. dat stomme douchegordijn ver achter me laten *zwaai zwaai*
wachten tot je groentjes klaar zijn om te oogsten stillaan kan je ook meer grond zetten en uitbreiden
mijn zusje komt zo lunchen, ze heeft net een sollicitatiegesprek gehad, ben wel benieuwd hoe dat gegaan is! denk dat ik pannekoeken ga bakken, is lang geleden dat ik die gehad heb!
yootje. lekker ik heb om 11uur 2 borden spagetti op.. had ik zo'n zin in.. Gisteravond ook al 2 borden op...