Ze mogen niet eens gerust vragen, je hoeft daarop dus niet te antwoorden. Ze proberen het soms wel eens, is mijn ervaring.
Zo'n arbeidsovereenkomst heb ik ook maar als de zaken slecht gaan.........Dan wordt er van alles gedaan om te overleven. Er is al voor 3 collega's = 1 volledige afdeling ontslag aangevraagd.
Hmm jammer ja. Heb je er wel een lekbakje onder de radiator? Of een voetventiel, zodat je de waterleiding af kunt sluiten?
heb er een bakje onder staan, maar die is al bijan vol. Kraan moet op de onderste verdieping in een van de garages dichtgedraaid worden, zodat hij hier de kraan kan vervangen. Kan nog wel ff gaan duren. Er moet eerst iemand hierheen komen, want de huismeester is al geruime tijd ziek.
oh ships, mijn hele behang is nat! Maar goed dat de gang nog niet aan een opknapbeurd toe was gekomen. Anders was dat hele werk nu waarschijnlijk voor niets geweest.
Lekkere voor de verzekering, kun je het laten opknappen door een schildersbedrijf oid, misschien dat daar een lekker ding bij zit
OK, Ovutest advies nodig. Mijn ovutestje is nog niet positief maar gaat wel de goede kant op. Wat te doen? Vanavond nog een keer testen en kijken ofdat het dan positief is of gewoon een dagje wachten want zo snel komt een LH piek niet.
goeie middag deze middag dames... alles goed hier?? kan iemand mij een update geven?? ga niet vanaf gistermiddag terug lezen hoor haha... met mij is alles goed.. net terug van me eerste werkdag... het was erg leuk maar vermoeiend.. 7uur begonnen en morgen kwart voor 7 beginnen.. de kinderen waren heel druk aan het spelen... het zijn geen kinderen dat schreeuwen...maar ze zijn druk qua alle speelgoed overal neerzetten/gooien...en nergens mee spelen haha.. het zijn echt scheetjes...
Nah, is al jaren dezelfde die voor de woningbouw komt dan. Is een ouwe botte boer. Laat ik het liever doen door de zoon van mijn buurvrouw. Die is tenminste gezellig. En hij is schilder van beroep. De radiatormonteur was al aan het klagen dat dit hele oude radiatoren zijn. Hij snapt niet dat ze 4,5 jaar geleden met de renovatie niet vervangen zijn. En deze flats zijn al 40 jaar oud......