Ik heb nog geen afspraak! Heb me vandaag nog ff achter jou verstopt... 8) Maar ik word bang van je praatjes! Boren?? Is het niet alleen wat wikken en dan eruit? En die onderste wordt dan wel gesneden maar ehh... boren??
Ik ga 2 x per jaar voor controle alleen had dit jaar meer een abonnement op de tandarts, 2 x kies afgebrokkeld (niet dezelfde) bij de laatste werd geconstateerd dat de zenuwen dood waren, de kies was dood, dus die is zonder verdoving geboord, normaal vlieg ik dan door het plafond, nu geen centje pijn, raar is dat. 2 maand later dezelfde kies wortelkanaalbehandeling gehad omdat ze bij de eerste keer na het zien van de foto's die gemaakt waren dat er een ontsteking onder zat en hij dus eerst e.e.a. provisorisch gedaan heeft. Duurde 2 maande omdat ik en hij een vakantie hadden gepland. Wortelkanaalbehandeling is ook zonder verdoving gegaan, viel reuze mee, scheelde dat zenuwen dood waren. Maar omdat ik ruim een uur in de stoel had gezeten had hij zoiets van voor dat ene gaatje kom je nog maar een keertje terug, ik blijf je niet nog meer plagen, dus vandaar dat ik volgende week weer mag.
net zo dik en donkerder dan de controle streep! pffff eigenlijk zijn ovutesten best ingewikkeld. Geef mij maar zwangerschapstesten....eh neee die zijn ook ingewikkeld! We gaan er gewoon voor!!
Ik mag over een half uurtje weer naar de tandarts. Heb ook een abonnement. Eens kijken hoe het vandaag gaat verlopen.
Dat heb ik dus ook Angel..een slecht gebit. Ze zeiden tegen mij: je hebt diepere groeven dus ook sneller gaatjes. Kan je niks aan doen, hoe goed je ook poetst... grrrr En idd ook met tandsteen verwijderen..iejj dat koude water...onweer in mn waffel!
Tandarts: ik maak altijd gelijk een nieuwe afspraak, zodat ik het niet "vergeet" om een nieuwe afspraak te maken. Anders ga ik dus nooit he. Ik moet trouwens volgende maand ergens weer.
Balen is dat, genetisch bepaald gevoelig gebit, maar het is soms niet anders, maar tandsteen verwijderen vind ik ook allesbehalve leuk hoor, misschien dat ik hem kan overhalen alles ff te doen terwijl ik verdoofd ben aan 1 kan ivm boren, scheelt met dat tenminste weer. Spannend hoor, hoop dat het gaat lukken met het gastouderbureau
Angel bedoeld dat ze als naar Kerkrade gaat en eenmaal onder narcose is dat ze gelijk alles aanpakken, dus kiezen, controle, schoonmaak, tandsteen en evt. boren. Zodat als ze wakker wordt alles achter de rug heeft.
Wacht wacht , niet zo snel! Reageerde eigenlijk op iemand die zei dat je ook op de breedte van je streepje moest letten.... Mijn ovutest is nog niet zo breed en ook nog niet donkerder, maar wel rampetampen vanavond. Desnoods trek ik m'n jurkje effe aan!!
Dus binnen 48 uur een eisprong, dat wordt dus klussen, ga je SMEPPEN? Dan 3 dagen achter elkaar, 1 rustdag en dan nog een dag toch?
Oww, maarrrr Bij mij wordt ie nooit even donker over de hele breedte! Pennestreepje knalt en dan het streepje zelf gewoon roze/rood.
Bij mij moet bij de ovutest het 2e streepje, gelijk of donkerder zijn, de 1e is het controlestreepje om te zien of de test goed gelukt is