Ik dacht dat dat normaal was? Testjes staan in mn album.... Maar als dat randje knalt is ie gewoon hartstikke posi hoor!
ok kunnen jullie even oordelen? Deze kan ik dan toch positief beschouwen? Veel te klein, dit schiet niet op!
hey meiden, Ik probeer hier regelmatig langs te komen, maar er wordt hier echt wel te veel gekletst om helemaal mee te kunnen. daarom spring ik gewoon in vanaf hier. vind het wel leuk om ervaringen te kunnen delen en vragen te kunnen stellen...
Kris: die onderste lijkt nét nog niet positief, maar hij is idd wel errug klein haha. Kan het dus niet zo goed beoordelen!
Als ik het zo bekijk, lijkt het mij op die van mij de vorige periode, je hebt grote kans dat je morgen wel positief gaat testen
als ik bij de tandarts ben geweest maak ik gelijk een afspraak voor de volgende x... en als ik dan weer bijna daarheen moet bel ik af en zeg ik, ik bel wel wanneer ik tijd heb... en dan bel ik pas weer als ik last heb...
We gaan gewoon voor een dikke vette positieve test morgen!! Sterker nog, doe vanavond nog een testje! Heb niet voor niets zo'n multipak gekocht....Ben er vandoor! Tot vanavond!
Hebben jullie ideetjes voor iets giga makkelijks om te eten? We worden namelijk al om kwart voor 6 opgehaald voor de condoleance en heb geen zin om zo optijd al te gaan koken...
Jeetje wat wordt hier veel gekletst zeg. Ben gisteravond erin gesprongen maar kan het nu al niet meer meelezen zoveel wordt er geschreven. Super leuk! Zou vandaag eigenlijk ongi moeten worden maar het is er nog niet. Heb vanmiddag maar even gekeken wat voor cyclusduur ik had de afgelopen maanden. 25-27-26-28-26 Dus het kan nog alle kanten op. Wel nog steeds bruin slijm/bloedverlies en wat krampjes in m'n buik. Maar ja als je dat elke maand heb weet je op een gegeven moment ook niet meer wat het nou moet zijn. M'n boobies doen sinds vanmorgen wel minder zeer dan de afgelopen dagen. Denk dat ik dus gewoon m'n ongi ga afwachten. Mocht het er zondag nog niet zijn test ik lekker met jullie mee! Hopen natuurlijk dat ik mag testen. Wat een heerlijk weer buiten trouwens!!
Ik kan ook nooit snel genoeg bijlezen hier... ik duim voor je dat je mag testen en dat het positief is hé!
dames ik ga afsluiten. Wil nog gaan wandelen. En de monteur is bijna klaar. Hij is nu de druk weer aan het opvoeren beneden, en komt dan nog zijn spullen hier halen.