Ik zit op de laptop en dan laat ie mijn onderschrift niet zien, kan iemand ff vertellen hoeveel dagen daar staat?
gezellig! ik ga ook mee naar de volgende maand, ventje is vreselijk druk met werk en even geen kindjes maken.... dus....
Er wordt gezellig veel geschreven hier zeg. Gister hier binnengewandeld maar kan het lezen niet bijhouden. Veel verschillende cyclussen allemaal. Dus kan er elke dag wel iemand gaan testen. Vandaag nog steeds niks bij mij. Maar kan nog steeds komen omdat niet elke maand even lang duurt.
Gebruiken jullie ovutesten om je ei te bepalen of voel/merk je dat gewoon? Zelf voel ik het(denk ik) het doet zoveel pijn dat ik amper kan lopen. Maar als het deze maand niet lukt ga ik volgende maand ovutesten proberen.
hihihih wat grappig.. Lizz1 heeft al 8 berichten... ikke ehhh 7605... zou ik verslaafd zijn? mijn ticker geeft soms ook een dag teveel aan... maar nu is ie wel weer goed. beetje jammer dat mijn slider niet werkt in de ticker
Ik heb rond ei altijd erg draderige afscheiding. Maar wel 4 dagen lang... ik weet dan nooit wanneer ik precies vruchtbaar ben, maar ik zit nog maar in de 2e ronde. Dus ik ga nog niet gelijk ovutesten halen.