NOD September 2009

Discussion in 'NOD forum' started by Sammie88, Aug 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Bovenaan vind je de link naar banners, deze openen in invullen, vervolgens de link kopiëren. Bij de gebruikersinstellingen kun je dan je handtekening invullen met toevoeging van de banner.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    super hey dat er meerdere zijn op 4 september hahaha !! kunnen we met zijn alle gaan testen !!!!!!!!!! JAHHHHHHHHHHHH ! hahaha

3. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan organiseer je toch gewoon een testmaraton op die dag of later...

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik kom me ook melden.. Mijn NOD zou 1 september moeten zijn!!
    Maar is eerste ronde en net gestopt met de pil.. Ik had voordat ik de pil slikte een cyclus van 28 dagen, dus ga er nu ook maar even vanuit dat dat zo is gebleven.. ;)

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Meggytje, heb je gebeld?

Vanmorgen heb ik gebeld met het zh en de aardige dame aan de lijn heeft me veel wijzer gemaakt. Vanaf zondag moet ik elke dag ovutesten gebruiken. Bij dik positief moet ik bellen om een afspraak voor de volgende dag te maken. Ik kreeg het idee dat dit zo'n 2 uur duurt. Klopt dat?
    Ook weet ik nu dat ze uitgaan van 6 keer IUI (zonder testen of hormonen) en hierna een gesprek met een arts zal plaats vinden. Meestal betekend het dat je doorgaat voor IVF.

6. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Ja... :x
    Ik had geen aardige dame! Ze vertelde me dat ik niet terecht kan deze cyclus. Ze gaan vanaf de 15e pas mensen weer behandelen. En aangezien ik de 8e al ongesteld ben geworden, kom ik daar niet voor in aanmerking.... Weer een maand langer wachten...

7. Plukplon

Plukplon Actief lid

Apr 28, 2009
    351
    0
    0
    Ik kom mij hier melden. Helaas gisteren ongi geworden. Ik mag op de lijst voor de 14e. Ik hou maar weer een cyclus van 35 dgn aan.
    Ik ga de 13e op vakantie, dus dat komt niet zo lekker uit. Behalve als het raak is haha, dan maar geen wijntjes enzo.

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,154
    1,394
    113
    Female
    België
    Ik kom me hier ook ff melden! Ben vorige week (op vakantie... en meer dan een week te laat) ongi geworden!

Heb nu mn NOD op 16 september gezet (dan zou cyclus 44 dagen zijn) Hopelijk is ie terug 35 (of zwanger natuurlijk ;) )

Vanaf deze ronde temp ik niet meer, en hou ik geen dagen meer bij, dus ik wacht gewoon af! Lekker klussen wanneer we zin hebben en we zien wel wanneer het komt!

9. vlinders

vlinders Lid

Jun 12, 2007
    30
    0
    0
    Ik zit nog te wachten op mijn menstruatie. Die had zaterdag of zondag al moeten komen, maar nog niets te bekennen...
    Ik zal er wel te hard op zitten te wachten, ik wil een 'startdatum' zodat ik kan berekenen wanneer m'n ei komt enzo!
    Vorige week samen besloten dat we voor een 3e gaan en voor die tijd het steeds met condoom gedaan, dus zwanger kan ik nog niet zijn.
    Ik wacht het dus maar (on)rustig af...

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi Meiden, ik heb me datumloos gemeld op de september-lijst en kom me hier ook even melden. Ik zal de komende tijd niet veel hier te vinden zijn, we hebben even wat te verwerken en dat heeft wat tijd nodig, maar we willen ook graag verder, daarom mijn keuze me te melden.

Ik wens jullie allen veel klusplezier en succes en hoop dat september mooi roze zal kleuren!

Dikke kus,
    Sue

11. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben nog niet eerder op dit forum geweest, maar leek me wel gezellig. Mijn NOD zal 12 september zijn......ga proberen mezelf op de lijst te zetten!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    wouw zoveel meiden al wat gezellig !!!! Dit gaat zoóooooooooooooooo'n leuke grote groep worden hihi !!!!

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een trut!:x
    Hier zitten ze helemaal niet vol. Ik hoef niet bang te zijn dat we niet terecht kunnen.

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sterkte en doe rustig aan.

15. Almi

Almi Actief lid

Mar 30, 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Hey Sue,

Ik zag dat je je maar weer bij de sept. nod hebt gemeld... Ik hoop dat september zo roze wordt dat je er scheel van ziet!!!! Sterkte meid,
    xx

En natuurlijk voor de rest van de september nod-ers: stem roze!!!

succes en klus-ze ;)

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    We gaan allemaal voor ROZE! :D

17. Plukplon

Plukplon Actief lid

Apr 28, 2009
    351
    0
    0
    Femsiejj je staat op de lijst

18. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is hier nog heel erg rustig, te rustig in mijn ogen.
    Is daar iemand????

Hallo???/

joehoe :D

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Joehoeeee!! :D Waar ben jij nou?

Annemoon, welkom hier! Was ik je gisteren zomaar vergeten.:)

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Hallo allemaal, mag ik ook meekletsen?

Mijn nod is als t goed is 8 september. We hebben afgelopen maand hard geklust maar helaas, het heeft niet gewerkt. Wie weet brengt september meer geluk! Tis voor mij de eerste keer dat ik me aanmeld voor een NOD-lijst, kan iemand me vertellen hoe ik daar op kom? :)

Share This Page