nou eigenlijk ging het er alleen maar over dat we allemaal mei mama's gaan worden edit: minifien je was me voor
ff een vraagje, een vriendin van mij is bijna uitgeteld. Ik zoek een orgineel kado voor als ze bevallen is (van een zoontje). Hebben jullie tips???
Hihi nou nu ben ik helemaal bij Heb 27 aug mijn ei gehad dus ik kan nog naar april volgens mij of net mei
aah dan ga je toch gezelli met ons mee naar mei... Maarre 27 aug was donderdag toch....dan kom je ech wel in mei terecht....ik heb mijn ei ergens binnen nu en een paar dagen en zit al in eind mei..24e of zo...ligt aan ei
ik heb hem 'gister/ vandaag' volgens berekening, en dan kom ik op 21e uit.. maar denk dat jij dan ook in mei uitkomt.. was vanaf afgelopen dinsdag al mei geloof ik?
Oh ja telde augustus als maand 1 en dan zo 9 erbij . Leuk hoe kun je berekenen welke data het zou worden dan?
Mag ik dan ook mee naar mei? Als ik uit ga van 30 dagen ben ik op 24 mei uitgerekend... Als het raak is natuurlijk hahaha
Toch zou ik juni ook leuk vinden... Dan zou het 23 juni worden... Mannetje en schoonpa zijn beiden op 24 juni jarig
als het juni wordt...dan zal het om en nabij mijn eigen verjaardag zijn....pff wat een kado wordt het dan
Ja door al dat vruchtbaar slijm van afgelopen week hebben we ons 3 slagen in de rondte geklust... Ik kan niet meer! Toch net nog steeds slijm (kan er zowat draden van trekken ieeeewwwwwww) dus toch vanavond maar weer dan voor de zekerheid... Gisteren niet geklust toen waren we beiden echt te moe en hadden allebei geen zin... Vraag me wel af wanneer m'n boobies pijn gaan doen, voel nog steeds niks?