Wat was die link ook alweer van facebook, dan ga ik dat ook eensd uitproberen, hoe werkt dat eigenlijk?
het is een eigen profiel maken.. en vrienden doen.. ongeveer net als hyves, alleen anders.. Ben nu bezig met farm villa en farm town (ook via face-book)
Kwaaltjes blijven hetzelfde, ik hoop natuurlijk dat ik posi test! Maar ik zo het niet weten, voor hetzelfde geld houd mijn lichaam me voor de gek.
Dag ladies, Ben nieuw op dit forum...heb mezelf gisteren toegevoegd aan de NOD lijst....ben erg gespannen en merk dat ik het heel fijn vind om verhalen van lotgenoten te lezen en ook mijn eigen verhaal kwijt te kunnen. Dus dank alvast hiervoor!
Welkom! Zit hier ook pas sinds gister hoor. Vond het ook wel fijn om te lezen dat anderen met dezelfde dingetjes zitten.
Hahaha... ik zit sinds vanavond ook op facebook!! Natuurlijk voor de Farmville... ik heb alleen nog geen vriendjes Ik heb wel verzoeken verstuurd naar mensen die ik ken maar die moeten dat eerst lezen natuurlijk.... Groetjes Cyntje78
eh, ja jullie.. Ben even naar mijn paard, en hoppa, weer bijlezen hahaha, maar vind het niet erg hoor