Ben ik weer. ziet er uit alsof er een vaste kliek is hier die altijd online is. update van mij... Ik zou normaal (uitgaande van mijn normale cyclus) vorige week woensdag ongesteld moeten zijn geworden maar tot op heden nog geen spoor van menstruatie . Nu heb ik geen idee of dat komt doordat ik 3 maanden de pil heb geslikt of dat ik zwanger ben. ik durf niet te testen omdat ik bang ben dat het negatief is. Gisteren zou ik eigenlijk een bloedtest laten doen maar kliniek was gesloten voor een feestdag. Dus nu moet ik vrijdag toch al naar het ziekenhuis voor mijn jaarlijkse check up en zal dan als ik nog steeds niet ongesteld ben wel een bloedtest laten doen. Ik moet erbij zeggen dat ik echt denk dat ik niet zwanger ben omdat we er ons best niet voor gedaan hebben. Maar aan de andere kant vind ik het wel raar dat ik nog niet ongesteld ben. Mijn darmen zijn ook op hol geslagen en heb steeds ienimini krampjes maar dat is het enige dat ik herken van mijn vorige zwangerschap. Ik durf niet te testen! HELLUP!!!
Ricmar wil je me anders toevoegen op face book (of andersom?) kunnen we elkraar elpen op de boederij ;
Hee meiden! Leuk dat sommigen van jullie ook gaan Farm Townen op Facebook! Als jullie vriendjes met mij willen worden, pb me maar met je naam, dan voeg ik je toe!
hoe kom ik van mijn profiel pagina naar dat spelletje? sorry dames snap echt geen reet van computers!
Allereerst moet je met je schoffel (plow) aan de slag om je grond te harken zodat er een plant gezaaid kan worden. Dit kost je 20 muntjes. Dan kun je op de markt gaan kijken wat je wil zaaien.
ehhhhhhh al 6 dagen overtijd en nog geen testje gedaan?? BRAVO hoor!!! Dat redden de meesten hier niet! Toch testen hoor! Straks ben je lekker zwanger en kun je gaan genieten!!