wauw... jullie praten hier 5 pagina's vol over facebook enneh... iemand nog iets te melden over iets anders? whahaha (misschien ook maar eens kijken, het klinkt wel erg grappig)
Moeten jullie me wel ff accepten, dan kan ik een uitnodiging sturen voor dat spel (of eigenlijk, meerdere spellen)
Ja ingeltje iedereen zijn eigen manier om zijn/haar gedachten te verzetten of tijd door te brengen... Ik heb ook een facebook account maar speel geen spelletjes...
Ik heb geen melding van Loran ontvangen??? Ik snap helemaal niets van dat facebook.... maaruh... ik ben eigenlijk blont
had me een aantal pagina's geleden geintroduceerd als nieuwe gebruiker....ben nog een beetje rond aan het kijken maar deze pagina's worden idd overstelpt met facebook
oja ff by the way over Facebook: HET ONDERWERP ZWANGER WORDEN IS DAAR VERBODEN! (behalve als je gezellig met zn 2tjes op een landje staat te kletsen bijv en er is niemand anders op je land...)
dames.. ik kijk morgen wel ff verder op facebook... kan niet lekker zitten voor de laptop....beetje last van mijn bm!?