Die hebben we een aantal weken al opgestart, oeps Maar het is alleen ff nu, om de meiden uit te nodigen, hierna hebben we het er niet meer over! (tenminte, ikke niet )
haha, goed om te weten dat dit anders nooit gebeurt ....weet gewoon niet wat me overkomt, kan jullie berichtjes nauwelijks bijhouden! En ja het afdwalen, misschien wel een goede suggestie om een apart topic te beginnen? @Lynnami: heb je nu nog steeds niet getest? Ik zou het niet volhouden hoor! Kan zelf vanaf vrijdag testen en houd het nu al bijna niet meer uit!
Soms gaat het kletsen nog veel harder hoor, en dan is het echt een kippehok hier! Maar ehm: WELKOM! (had ik nog niet gezegd volgens mij )
NOD Politie kijkt eens rond......"geen facebook meer!!" Wij willen naar bolle buiken, gezwollen tieten en andere kwalenverhalen luisteren! Fijne avond verder!
ok.. trouwens net weer inspectie gehad van mijn vriend (.)(.) zijn nog steeds GROOT!! en auwa.. gevoelig
test marathon? Spreken jullie dan een tijd af? Wilde eigenlijk vrijdag of zaterdag gaan testen....(zoals ik al zei, houd het nu al bijna niet meer uit).
Ghehehehe, deal! Hoor net dat het andere topic waarschijnlijk ook gesloten is! Uhm.... bolle buik? Ja! Maar dan alleen van vetjes gezwollen tieten? *pepp peeep* neu, nog niet kwalenverhalen? tss wat ben ik saai, niks nog!
Zondag gaan een aantal meiden, waaronder ik, en BB10 testen.. is 2 dagen na NOD voor mij. Ik kon het al niet uithouden, en heb vanmorgen (te vroeg) getest, en uiteraard nega. Wij slepen je wel door de dagen heen
Ik ben er, maar heb niet bijgelezen. Ja, de laatste 3 pagina's. Wie wil me bijpraten? L78, welkom! Wat zag ik over ****book? *Timon zag de NOD politie staan* Welke topic is gesloten?