* spring, jump, val, sta weer op, vang, vang, spring, slurp, grijp, struikelt over eigen voeten, vangt nog klein beetje, bewaart nog wat voor de anderen*
*rimar heeft vangnet omhoog en graait en hele lading hcg van Dag, stopt dit in haar rugzak, alvast voer voor over een paar dagen* Dank je wel Dag
heb een sport opleiding gedaan, ga verder in de ontspanning masage het is zeker een spannende dag voor mij. als ik slaag en mijn test is ook nog een posi, dan is 9 mijn nieuwe geluksgetal!!!!! ga er gauw vandoor nu, moet met de trein tot straks
@ rimar: ja is inderdaad even geleden... solly... ben druk geweest en ook nogeens de griep gehad maar voor de rest gaat het wel goed hoor! niet veel last van misselijkheid maar wel last van rugpijn, rekken baarmoeder, borsten en moe... maar alles voor een goed doel! hoop dat mijn hcg jullie helpt!!!!
Poe dat is het inderdaad! Het is 09-09-09! Op deze dag had ik vroeger willen trouwen ( 9 is altijd al mijn geluksgetal). Nooit gedacht dat ik dan op deze dag een begrafenis zou hebben... Succes met de uitslag van je examens, je bent vast geslaagd!!
ik weet trouwens wel zeker dat ik hier om 3 uur kan zijn. moet op de fiets terug, dus dat gaat wel lukken, ben nu echt weg, *zwaai zwaai*
Hè vervevelend van die griep, maar blij om te horen dat je niet misselijk bent. En ach die andere kwaaltjes........ je hebt groot gelijk het is voor een goed doel, of nog beter gezegd een mooi doel. En ik hoog het ook dat de hcg helpt, ik wil nu ook wel eens op roze, maar ja wat ik wil en wat mijn lijf doet zijn 2 dingen de afgelopen tijd, dus straks eerst op zoek naar mijn ei en dan manlief verleiden en hopelijk een mooie eerste dag van oktober