ja, als ik vrijdag niet ongi ben, wacht ik netjes tot zondag.. heb het al vast staan met mijn vriend .. die zegt al de hele tijd: schat?? je test zondag he
Jamaar Yoo, het is er een van matcare van 4 dagen voor nod, dus ja ik dacht................maar ik heb het niet gedaan!
BB, blijven jou 'kwaaltjes' ook steeds?? was gisteren niet zo misselijk meer, maar vandaag.. volgens mij dubbel zo hard terug.. en die (.)(.) wat een kwelling momenteel, echt zo gevoelig..
Goed zo! De NOD-politie is TROTS op jou! Loran: ik vind de middelste foto het mooiste! (middelste link) Die van onderaf dus...
goed zo! jij had toch ook een erg vroeg ei, of niet? kan namelijk ook zijn dat je LF langer is,dan ben je ook nog te vroeg met testen! ik ga er zelf namelijk vanuit dat ik een lange LF heb, zeker 18 dagen, omdat ik nog nooit een korte cyclus van 25 heb gehad.
speciaal voor mij zingen?? dank jewel ja ik heb je gehoord whuhahahahahaha * valt van stoel, plast in broek, probeerd op te staan, rolt weer om, heeft nu buikpijn * DAT WORD HEM!!!!!! zolang ik het niet ben zo daar is ie weer
Ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk maar mijn (.)(.) oef dat ken ik niet. En moe! Ik heb toen ik thuis kwam van mijn werk 2 uur op de bank liggen slapen.
ik ga even op de bank hangen.. en me weer even verzetten voor koffie (niet meer zo gek op, normaal wel). vriendlief wil even gamen.. En nu best vervelend, nu de verslaving toeneemt tot straks
Zo ik heb jullie allemaal mee naar bed genomen om voetbal te kijken... Mannetje kijkt beneden met vrienden naar de Poolse wedstrijd. Vanaf nu ben ik er nog half
Hey meiden, Ik zal hier ook nog even mijn berichtje plakken. Heb beloofd nog te laten weten wat er is besproken vandaag. Uit onderzoek is gebleken dat er met mijn mannetje gelukkig niets mis is. Helaas maak ik geen hormonen aan om te ovuleren. Ik sla het hele gebeuren met clomid zelfs over en moet zodra ik ongesteld word, een afspraak maken voor een hsg. En als dan blijkt dat alles goed zit verder, moet ik mezelf gaan injecteren met hormonen. Baal er wel flink van, maar clomid zal bij mij waarschijnlijk echt niets uithalen. En heb ook flink zitten janken daar. Dus ik ga echt de MMM in.... Baal ook dat de mijn vorige HA mij in januari niet heeft doorgestuurd. Ik kom me wel weer melden als ik weer er wat rustiger onder ben, komend weekend nog langs alle ouders om het te vertellen. Veel liefs...
hier is een van de kindjes ook voetbal aan het kijken, ik vind er niks aan, maar ja! de 2 andere ga ik nu vast naar bed brengen.