oh ja, die wil ik ook kijken, helaas moet ik daarvoor naar beneden, en dus afscheid nemen van jullie wheee wheee * grijpt snoeren, toetsenbord, muis, computer mee naar beneden* ok, dat doe ik maar niet kom in de pauze's wel kijken $verslaafd) *zwaai zwaai*
Lieve BEG wat ontzettend kut! Hoop toch voor je dat jullie met een beetje hulp heel snel zwanger mogen worden. Blijf je wel gezellig mee kletsen als je er weer aan toe bent! Missen je wel! Dikke knuf voor jou en als je erover wil praten weet je ons te vinden! *KNUF*
@BEG, jeetje, dat is me ook wat. wel fijn dat ze het hele clomid gebeuren overslaan en meteen met hsg willen beginnen. ik hoop voor jullie dat jullie snel een beebje krijgen
Jeetje BEG ik had je berichtje niet gelezen. Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat je heel snel zwanger bent van een mooi beebje. En we missen je hier hoor! Als je weer wil babbelen dan zijn wij hier voor je hoor!
BEG, jeetje meid, wat heftig.. Hoop dat jullie desondanks snel een mooie beeb in de armen hebben liggen