Zie net dat jullie naar Australie gaan en nu in Indonesie wonen is dat voor werk ofzo? Leuk de hele wereld over
er wordt nu wel weer lekker veel gekletst hier Ik vergeet alleen steeds wat ik wil typen hahah O ja! ik wil ook naar de mei mama's!! Vind het wel leuk om te zien dat een aantal van jullie het wel leuk zouden vinden om in een bepaalde maand te bevallen (juni of mei of zo). Had het hier op een ander forum eens over, dat ik best wel in bepaalde maanden zou willen bevallen, omdat dat leuk is of goed uitkomt (extra lange vakantie, dus extra lang genieten van je kindje). Maar bijna niemand had dat ook. Dus wel grappig om hier te lezen dat dat wel is. Ik loop precies gelijk met je Loran! ook 11 sept nod en 21 mei uitgerekend als het raak is.. ben benieuwd...
Hahaha we komen er net achter dat onze kat de afgelopen 6 uur opgesloten heeft gezeten in de schuur... Mannetje was vanmorgen even boormachine gaan pakken en kat is blijkbaar achter hem aan gelopen. Mannetje was aan de tel dus had dat niet doorgehad. Loopt net naar het tuinhek en hoort heel hard MIAUWWWW Kat was wel zo slim geweest om tuinkussen op de grond te gooien en daar lekker op te slapen hahaha... en op te pissen natuurlijk...
Dus je bent op de rechtereierstok aangewezen. Is daar iets aan te doen of dat niet? Maar heb je dan steeds als er een links eitje komt dat je weer naar de HA moet of doen ze daar iets tegen?
Ja niet heel blij... Gelukkig plastic laagje aan de achterkant dus kon het ook zo schoonmaken... Sukkel
Kubus, volgens mij had Heitje het al vertelt maar zaadjes worden niet slechter van elke dag klussen maar juist beter. Een Engels onderzoek heeft aangetoont dat iedere dag klussen zorgt voor betere kwaliteit alleen de hoeveelheid gaat wat achteruit. Maar gewoon klussen wanneer jullie zin hebben ik denk dat dat het beste is (en natuurlijk als je slijm spot!)
Nee hoor,wij zijn lifestyle vluchtelingen zoals ze dat noemen,het leven is hier een stuk aangenamer,vinden wij dan. Ik heb al eerder in NZ gewoond en kon niet meer wennen in NL. Ben nu op familie bezoek bij mn ouders maar in Aussie willen we settelen. @Kubus:wat een schattige kat,lijkt sprekend op onze Tom!
Ik had jullie daar ook over gehoord inderdaad.... Weet niet meer waar ik gelezen had dat onthouding 36-48 uur het beste was... Voor de duidelijkheid: wij klussen ook iedere dag wanneer ik slijm spot. Normaal is dat 3 dagen en dan nemen we de 4e dag nog voor de zekerheid.. Maar nu al 6e dag slijm en wordt een beetje vermoeiend Nemen nu dus maar weer even onze kansen om de dag. Als het deze maand niet raak is ga ik zeker ovutesten bestellen. Hoor de vandaag weer dat matcare dipsticks goed zijn (Heitje?) dus ga die maar proberen dan. Wilde eigenlijk deze maand al maar is er niet van gekomen.