Dit is flink balen meid en kan me voorstellen dat je nu blij bent dat je je vorige HA ingeruild hebt (misschien alleen balen dat je het niet eerder gedaan hebt). Sterkte de komende periode meid, dikke knuffel.
@blackeyedgirl: echt jammer meis. Hoop dat je je gauw weer beter voelt en weet dat je hier altijd op de nodige steun kan rekenen.
@BEG lieve schat,vind het zo erg voor je. Ik wil je virtueel een hele hele dikke knuffel geven en je heel veel sterkte te wensen. Ook voor je mannetje. Een babytje komt er wel hoor voor jou. ben er zeker van veel liefs en een dikke knuffel.
Lieve Leeuwtje, een hele dikke knuffel van mij (en ons allemaal hier). Neem je tijd, het is niet niks wat je de afgelopen tijd hebt moeten verhapstukken. Het is flink balen, dat is zeker. Enne je weet het, als je ons nodig bent al is het alleen maar voor een luisterend oor of om eventjes te kunnen spuien, dat is geen probleem, we zijn er voor je meid. Heel veel sterkte de komende periode meid en we zien je hopelijk snel weer (het liefst in een andere topic, die van zwangere leeuwtjes). Dikke kus
Leeuwtje, een hele dikke knuffel van mij En weet dat we hier klaarstaan om je op te vangen als het nodig is.
@ Leeuwtje veel sterkte hoor. vind het verschrikkelijk. Neem maar rustig de tijd om alles op een rijtje te zetten maar weet dat je hier altijd je hartje kan komen luchten. Hele dikke knuffel en heel veel liefs.
Hee Naliey, dit is een heftig verhaal zeg, wat sommige mensen wel niet uitkramen, niet te geloven. En je moet toch zelf weten wat je aan een dier uitgeeft, net zoals die man zei, als je een kind hebt en die is ziek dan doe je daar ook alles voor. Een dier is vergelijkbaar met een kind, die laat je dus ook niet gelijk inslapen maar doe je ook alles aan om te zorgen dat het een goed leven heeft en mag blijven hebben, wat een onzin zeg. Als die vrouw in de winkel iets heeft dan gaat ze ook naar een arts en laat zich evt. doorverwijzen. Dat soort figuren, daar kan ik me heel boos over maken. Maar ik ben wel blij om te horen dat het goed met poekie gaat meid. En leuk om zijn foto als je avatar te zien. Wat gaat er met de 2e kitten gebeuren, heeft ie al een baasje inmiddels?
Hee goeiemorgen, hee Loran, dit was toch niet de bedoeling, we hadden zo'n goede hoop, helemaal met die symptomen die je had. Balen meid, dikke knuffel