ik e mijn vriend binden het raar dat mijn (.)(.) zo groot en erg gevoelig blijven.. Dus hij zei al: je test zondag zowiezo..
mijnes zijn ook groter (vinden mijn man en ik), maar niet zo gevoelig...helaas bij mij ongesteldheid doorgebroken vandaag. Houdt mijn lichaam me toch maar voor de gek Maar bij jou, goed teken dat het gestopt is toch? Zal je de komende dagen hier in de gaten houden Duimen!!
En als het niet zo is, gaan we de volgende ronde goed ons best doen . Mijn vriend is in Juni jarig, en wil wel een kleine als cadeau
hihi m'n man ook toevallig. Hoop toch dat het deze ronde raak is voor je! Ik ga nu naar benee, mijn hubbie zit al de hele avond alleen. Spreek je snel weer!
ey meiden... ben ik weer... er is niet veel gekletst... 6 blz vanaf half 7 ofzo... hoe is het verder hier?? met mij goed.. heb net Gizmo (Baardagaam) weer eten en water gegeven... Hij is me weer dankbaar hihi...
poeh...he....2 berichtjes sinds gisteravond half 12. September is wel extreem rustig... @ ego, ik snap ff helemaal niks van mezelf. 1 ding weet ik wel en dat is dat mijn hormonen met me aan de haal gaan en of dat nou is omdat ik ongi moet worden of omdat ik zwanger ben dat weet ik niet.. Ik wee wel dat ik om elke habbekrats janken moet. Lees ik net een meeltje van een goede vriend...zit ik alweer te janken...dat had ik anders nooit zo sterk. pffff wordt helemaal gek van eigen en dan probeer ik mezelf gewoon heel sterk voor te houden dat het van aankomende ongi is en dat het niet raak kan zijn omdat ik niet moe genoeg ben (alleen wel moeier dan normaal), omdat ik niet misselijk genoeg ben (alleen wel standaard iedere ochtend licht misselijk) omdat mijn borsten helemaal niet zo gevoelig zijn (terwijl je er anders niet eens naar mag wijzen, maar ja dan wordt ik ongi) pfffffff snappen jullie mijn dilemma...maar goed heb het weer ff van me afgeschreven...dank jullie wel
Nee nog geen ovutesten, maar wel tempen en ik voel het ook sowieso aankomen dat ei dus dat is zeker goed.
Goedemorgen meid, Ik snap je dilemma helemaal. Ik voel me ook anders dan anders en kan idd ook huilen om het minste of heel kwaad worden om een prul, maar probeer mezelf ook in te prenten dat het niks is, want heb ook die andere kwaaltjes niet.
Goedemorgen meiden! @Hietje: Ja vandaag dag 3 alweer! Op de een of andere manier gaat tot ei altijd veeeeel sneller dan na ei @Chelle: Balen meid dat je zo huilerig bent en nog niet weet waar het van komt. Ik vind dat het voor jou ook wel tijd wordt om posi te testen Weet je al wanneer je gaat testen? Je banner staat op langste cyclus toch? @ Muur: Ik heb me rot gelachen om je verhaal van het vergeten, arme jij en arm mannetje van Muur! Zie hem al helemaal beteuterd op de stoep naast zijn werk zitten terwijl jij lekker op de bank hangt thuis hahahaha Hier weer tijd om naar werk te gaan, als het goed is krijg ik mijn ovutesten vandaag binnen en lekker laatste daggie van de week! Pfff nog 2 weken en dan een weekje vakantie!
goeiemorgen dames, is er nog meer roze bijgekomen? ben zelf weer even wat minder op het forum want ben nog steeds bezig op zoek naar een andere baan! daardoor zit ik ook niet zo lekker in me vel, erg moe en veel hoofdpijn...
Morguh dames, Ga zo de kids naar school brengen en dan mijn logeetje even uitlaten (zus en vriend zijn paar daagjes weg dus hun hond is nu hier) en dan kom ik eerst even bijlezen. Blijf dus even online staan maar zal wel ff duren voordat ik kan reageren hahaha. Tot strakkies!!
goedemorgen dames, vandaag weer vroeg wakker, het schiet niet op hier! heb ik de kans om uit en bij te slapen, lukt het niet. daarbij ben ik nu al een paar keer 's nachts naar de wc gemoeten. ik droom ontzettend raar, over andere zwangere, die ik helemaal niet ken, vraag me af of die mensen in het echt wel bestaan, haha. voor mij is dit alles een teken dat ik er weer teveel mee bezig ben......
Goedemorgen meiden!!! Ben een tijdje hier niet actief geweest. Heb het zo druk gehad. Heb nu lekker vakantie!! Mn NOD schiet al op. Ik dacht dat ik nu op dag 32 zat, maar zag net op mn banner dag 33. Dat is dan weer het voordeel van er niet zoveel mee bezig zijn deze periode. Hoe is het hier? Ik zag 3 zwangeren GEFELICITEERD Maar dat is niet genoeg....
Hey yootje Ik heb precies hetzelfde, maar ben er nu juist helemaal niet zo mee bezig. Of misschien dan toch wel onbewust....