Ohh een van jullie heeft het over saté en kreeg daar ook enorme trek in! Blijkt dat ze ook een saté pizza hebben, haha! Dus dat wordt em dan
Het komt met die testjes wel een eind in de goede richting vind ik want als ie posi wordt, heb je tóch het hormoon LH in je lijf, nietwaar? En dat zorgt voor een eitje! Je kan ook hebben dat je nooit een posi test hebt en dan kan het wel es zijn dat je geen eisprong hebt lijkt mij...dat is mijn beredenering. Dus als mijn test posi is, ga ik er gewoon van uit dat ik een gezond eitje heb gebroed!
Hoi heitje en kubus, ben er weer, mannetje en ik hebben ook lekker simpel geeten; pizza van dr oetker
Hoi Dames , iedereen eet smakelijk, denk dat ik me binnekort ook aan kan melden hier, nu ongeveer 4 dagen over tijd, eergisteren een test gedaan van de etos, na 1 minuut af te lezen, was er niks kijk de volgende dag een licht tweede streepje.nieuwe test doen ???of mag je hem dan niet meer aflezen??Bijsluiter weggegooid hihi..
Hoi MelissaH, Je mag de test niet meer aflezen. Je kan het beste nog een test doen. Succes!! Laat je het even weten??
Eten was heerlijk maar ben nu erg moe (na het eten dipje, dut zeg maar) Ik ga ff bankhangen en kijken of ik mijn ventje kan verleiden!
Ik laat het zeker weten, had je mijn priver bericht nog terug gehad Minfien. Bedankt !!! Het kan ook gewoon ontpillen zijn is pas onze eerste ronde heb wel al me symptomen van me ong. gehad, rugpijn pijn in de borsten enz. maar wordt het maar niet beetje in de war ervan haha
Ik heb je pb gelezen, zal vanavond proberen te pendelen. Ik snap dat je in de war bent, na mijn pilstop was ik zeven dagen overtijd... Dan ga je toch denken......
Rustig aan hoor Minfien, als je tijd heb Ja idd je gaat denken . Maar zal wel niets zijn volgens mijn komt het bijna niet voor dat je GELIJK als je gestopt bent zwanger wordt...
@MelissaH, ik had (toen ik zwanger was van mijn dochter) ook na een dag een licht-positieve streep. Heb 5 dagen daarna een nieuwe test gedaan, en deze knalde er beter af, binnen de afleestijd. Ik zou nog even een aantal dagen wachten, en dan opnieuw testen. Ohja, bij noami was het meteen de 1ste ronde raak.. wat nooit verwacht was..
Hoi Loran, de lichte streep was bij mij pas na 1 dag haha toen keek ik er pas weer na namelijk. dus even grof gezegd goed zaad haahah Maar we zullen zien wacht er niet teveel van heb het ook niet met ochtendurine gedaan. dus als ik het over 4 dagen nog niet ben weer even testen.??
Je moet er niet vanuit gaan. Ik dacht destijds dat ik de buikgriep te pakken had.. flink aan de diarree etc. Kwam er later pas achter dat dat ook een symptoom kon zijn hahaha.
ja, ik zou het wel doen.. dan ben je 4 dagen verder, en als je wel zwanger bent, verdubbeld je HCG...
Ik ga er zoiezo niet vanuit, je bent er natuurlijk wel stiekem mee bezig hihi... ik heb al een hele slechte stoelgang(laten we hetdaar bij houden ) en nu helemaal. 1 of 2 x in de week is veel .. haha geen fijn symptooom Loran hahahha
He Melissa....ja het kan van alles wezen...miss zwanger maar ook miss ontpillen.... Kijk maar bij mij...het duurde de 1e en 2e keer ook errug lang 5 dagen en 10 dagen overtijd in vergelijking met de normale 28 dagen van de pil.. Maar helaas ben nog steeds niet zwanger...dus we oefenen lekker verder