Haha Rimar, ik heb een htc hero. zit een google besturingssysteem op. Met nokia moet je voor applicaties betalen en voor windows mobile moet je ze kraken of kopen en bij de android heb je een marketplace waar je alles zo van kunt downloaden. Ik ben een gadgetini erg he? Beetje nerdy
Hee Cyntje, welterusten op de bank, rust maar goed uit hoor, volgens mij ben je de rust wel goed nodig.
Maareh Marszi hoe is het met je?? Voel je je goed? Ik vindt jouw roze nieuws toch wel het nieuws van het jaar hoor
Kan dit ook in jip en janneke taal? Met andere woorden heb je ook een ondertiteling. Je begint met een mobile telefoon, en dan???????
Sue: Ik heb het al gehad en zit nu nog de na restjes haha .. jammer man, ach komt nog wel een keer toch . Rimar: Ja wat is genieten, we zijn nog steeds sceptisch. Maar hebben er toch wel een goed gevoel over, natuurlijk blijft het spannend en buiten zere boobies last van me darmen en af en toe een vlaag misselijk heid heb ik nergens last van. zal vast nog wel komen, heb alleen al vanaf het begin het gevoel of word het een tweeling haha .. We zien het maandag wel .
hahaha, ik kan het je niet uitleggen denk ik. Het is een mooie telefoon haha, laten we het daarop houden hihi.
Heb je maandag een echo dan?? ooohhh helemaal spannend, wel foto's maken hoor, die willen we zien. Maar ga voor je duimen. Hoe laat moet je er zijn? Eigenlijk beste wel grappig, ik heb ook tweeling pendels, oeps.......
haha ik had ook 2 tweeling pendels 1 in Augustus 2 jongens waar 1 van overblijft (bb10) en 1 in oktober 2 meisjes (angel79) .. Ja joh maandag al echo lekker snel, belde op met spoed gevraagd echo, haha.
ik hoop het wel, hopelijk wordt er meteen een nieuwe datum bedacht, ben er ziek van hoor, extra dan hahaha. Ik dacht ik kan ook wel een uurtje gaan, maar het is gewoon niet leuk om snotterend rond te lopen en het gevoel te hebben dat iedereen zoiets heeft van blijf uit mijn buurt Ik kan wel een vissekom op mijn hoofd zetten hahaha
Hee tante mars, je geeft me wel hoop in bange dagen, als ik zie dat het bij jou ook wat langer geduurd heeft en nu ben je gewoon lekker zwanger. Dat geeft de burger, in dit geval mij, weer moed om door te gaan.
Het is wel spannend hoor, hoe laat moet je maandag, dan kunnen we hier aan je denken en onze gedachten naar je uit laten gaan.
Rimar, jij komt ook aan de beurt! al is het maar omdat je altijd zo lief en positief bent voor anderen! Is er bij jou trouwens een rede dat het niet lukt? En mag je niet aan clomid oid?
Hi allemaal, wat voel je als je een eisprong hebt, ik voel 1 x per maand 2 dagen pijn in mijn onderbuik (aan de zijkanten bij mn eileiders) maar dat is niet op de 14/15de dag, ik voel het 5 / 6 dagen later, zeg maar 8 a 9 dagen voor mijn NOD.
Ik wil ook graag een pendel. Wie is goed in pendelen, hebben jullie tips? Ik durf het Angel even niet meer te vragen, ze heeft genoeg aan haar hoofd!
Sue het maakt weinig uit hoor, dat je iemand aansteekt .. De meesten zijn al verder dan de 12 weken . Behalve ik dan maar heb het al gehad!! Wil zo graag dat je komt haha.. Rimar: Om 10.20 uur, maar heb zelf geen internet sjes daarna naar me moeder om de echo te laten zien (als alles goed is) en dan kom ik hier ff vertellen..
Geen idee, toen mijn spiraal werd verwijderd heeft de gyn gezegd dat ik niet van uit moest gaan snel zwanger te zijn. En qua leeftijd moet ik eigenlijk van een gemiddelde van 2 jaar proberen uitgaan, die zijn nog niet om. En ik heb een partner die zeker niet de MMM in wil, dus vandaar............. En clomid zitten daar veel kunstmatige hormonen in eigenlijks, geen idee wat het precies doet nl.
T komt allemaal wel goed, vorige maand zat ik nog in zak en as. Omdat ik een licht positest had en als nog ongi werd :x Ik was zo boos dacht dat we nooit papa en mama zouden worden.. En dan ff een ronde clomid (WAAR IK OP STOND) en geen activiteit en ineens een ei plus verrekt mooie eisprong.. En ik moet zeggen, rustig aan doen in de wacht weken heeft geen zin, ik heb alle acht banen en schiet apparaten in Slagharen genomen en het zit nog steeds op ze plekkie.. Er komt een tijd en dan is het voorj ullie ook zo ver geloof mij maar