Lulu; Het begint met meer vruchtbaar slijm. Daarna voel ik steken bij mijn eileider, links of rechts, soms beide kanten. Daarna 3-4 dagen een zeurend gevoel aan 1 van de kanten (de reis naar de bm) en daarna steken en oprekkingen aan mijn bm in geval van innesteling. Soms heb ik als ik zwnager ben steken in mijn schaambot bij de innesteling.
Is goed, zijn we maandag om 10.20 uur in gedachten bij je, we stralen een lading positiviteit jouw kant uit, en dan zien en horen we het wel van je, ben ook reuze benieuwd hoor. Als het wel een tweeling is of niet, wel heel errug spannend allemaal hoor.
Dat zorgt dat je een eisprong krijgt of kan er voor zorgen het is maar net of het aanslaat ja of nee. Ik had 2 rondes clomid gehad ( maart april april mei ) de tweede keer sloeg het niet aan, ben geopereerd ze hebben plusminus 48 cystes weggehaald van me eierstokken (heb PCOS) en afgelopen ronde was de 2e officiele ronde na de operatie (de eerste hebben wen iet veel geklust omdat het pijn deed)
Hee lekker geluncht?? Enne ik zie je banner niet goed, is er iets mee aan de hand of ligt het aan mij?
Ik heb ook een koperspiraal gehad en ik was ff bang dat dat een slecht invloed zou hebben op mijn bm. Ik heb hem begin 2006 al laten verwijderen. Wel na 6 jaar. Ben ook niet zo van de hormonen, maar voor een kindje zou ik alles over hebben. Tante kan uitleggen wat clomid precies doet. Tante, ik zal morgen nog even kijken of het lukt en dan kom ik alsnog, maar ik beloof niks. Vindt het helemaal niet leuk om niet te gaan, baal er echt van, vorig keer was keileuk!
Oh, dan ben ik bij je in gedachte om 10:20!!!!! Hahaha voor welke omroep? Ga ik het in de gaten houden!
Eisprong heb ik wel, iedere maand, die voel ik, en ik vermoed dat ik laatst 1 x een vmk heb gehad, maar heb niet getest dus weet het niet zeker. En ik kan heel slecht tegen kunstmatige hormonen, dan verander ik in een feeks en ik wil zo mijn huwelijk niet op het spel zetten. Ben eigenlijk ook best wel bang voor de natuurlijke hormonen, mocht het wel een keertje gaan lukken, hoe ik daar op ga reageren.
Hi allemaal, wat voel je als je een eisprong hebt, ik voel 1 x per maand 2 dagen pijn in mijn onderbuik (aan de zijkanten bij mn eileiders) maar dat is niet op de 14/15de dag, ik voel het 5 / 6 dagen later, zeg maar 8 a 9 dagen voor mijn NOD.
dan is clomid niks voor jou, daar word je echt GEK van! wt een zootje.. Sue weet niet welke zender volgens mij GP tv maar weet niet of ze dat daar ook hebben ja of nee lol
We hebben een BN-er in ons midden!!! Hier alles goed. Ei is weer langs geweest en nu zit ik voor de komende twee weken onderuitgezkt achterin de limo.
Thanks Kris! Ik zal eens op onderzoek uitgaan, hoe is het met je? Lulu, heb net al gereageerd een stukje terug staat wat ik voel met mijn eisprong
Ik woon in Fryslan hahaha Oh Sue had jij dat ook dat je slecht kon slapen of heel druk bent ?? Toen je zwanger waas? Mijn kerel word helemaal gek, hij is de hele nacht me me in deweer geweest hahaha ..
Eisprong verneem ik ongeveer halverweg de cyclus, soortgelijk wat jij voelt, maar bij jou zou het ook een poging tot innesteling kunnen zijn. Ik ben vorige maand begonnen met ovulatietesten, dan kun je redelijk peilen wanneer je ei springt en wanneer er geklust moet gaan worden.