De eerste keer was ik ook superdruk, maakte me helemaal gek snachts niet slapen van de energie en blijdschap. Laatste keer was ik kalm en sliep ik extreem goed. Is denk ik vooral de blijdschap hoor!
Nee, dus dat is ook 1 van de redenen dat we het nog steeds op de natuurlijke manier blijven proberen. En wie weet dat ik een keer zo'n thuistest ga halen voor hem en voor haar, om zelf je vruchtbaarheid te testen, maar ik weet niet of ik manlief zo ver kan krijgen om daar aan mee te doen. Ik denk dat hij zich in zijn manlijkheid voelt aangetast mocht blijken dat...............
Daarom, we blijven ons best doen, en ondertussen heb ik neefjes en nichtjes genoeg om me op bot te vieren, in de positieve zin des woords uiteraard.
Lulu, ik voel mijn ei ook altijd langskomen. Ik heb dan een paar uurtjes echt het gevoel dat er is op springen staat daar binnen. Eerst wist ik nooit wat het was maar door tempen en ovutesten weet ik dat het mijn eitje is.
22.. Vorige week sliep ik nog goed maar deze week is het bagger op me buik liggen lukt niet, die is savonds zo opgezet lijk wel een teletubbie (lijk ik zowiezo wel ) maar goed haha
goeie middag dames... vandaag is mijn nichtje 1 geworden vanavond op verjaardag... we hebben een leuk truitje voor haar en 2 ontbijdborden met een beker van Dora... we willde iets voor in haar keukentje... goedkope dingen heeft/krijgt ze al... en derest was vanaf 20 euro... het truitje was al duur dus jha... ach volgende x beter dit is ook leuk... en ik denk dat ze al veel voor haar keukentje krijgt... hoe is het verder hier??
Waarom ga jij dan voor een echo, als je op een teletubbie lijkt, dan heb je toch een tv op je buik en kun je zo naar binnen gluren?
Gefeliciteerd met je nichtje, en het gaat om de gedachte hoor achter het cadeau niet om het prijskaartje
gefeliciteerd met je nichtje, gaat idd om de geacht, ze krijgen er eigenlijk maar weinig van mee wat ze krijgen. Mijn broertje krijgt nooit wat van mij alleen met de verjaardag. Is al verwend genoeg, moet elke dag kiezen uit 10 puzzels hahaha.
Is een mooie leeftijd 27. Toen ik nog jong was hoopte ik altijd mijn gezin compleet te hebben voor mijn 30ste, maar soms lopen de dingen niet helemaal zoals je wilt.