nee idd daar kun je ook geen peil meer op trekken....Meestal voel ik mijn ei wel dus dan kan ik daar van uit gaan...alleen nu dus nog totaal niet..heb al wel een beetje steekjes gehad maar nog geen zere boobies of zo.... Volgens mij heb ik deze keer wel vruchtbaar slijm, had ik ook nog nooit eerder gespot....tenminste heb meer afscheiding (beetje smering verhaal maar ja) dus zie dat ook een beetje als symptoom van aankomend eitje.... We w88 maar weer af.
haha, moet humor inzitten.. maar serieus... even iemand mijn vriend lenen? die kan vaak (veel) langer dan mij :S, een uur is te kort voor hem
Ben ondertussen een cadeau aan het zoeken op internet voor mijn vriendin die bijna mama is. Er zijn zoveel leuke geboorte cadeautjes!!!! Klok en Lamp zijn kraamkado's met de afbeelding van het geboortekaartje
Nee dank je ..heb nu nog genoeg aan mijn eigen man...maar mocht ik verlegen zitten dan stuur ik je wel ff een pb oke
Leuk he al die cadeautjes was laatst bij ene horloge winkel/juwelier, en daar hadden ze van die echte mooie zilveren rammelaars eerste bestek met disney figuurtjes erop zo schattig
hahaha en dat noem je serieus? Die van mij is altijd veeel te snel juist, haha! Behalve als ie nog niet geslapen heeft daarvoor, dan houdt ie het wel langer uit 8)
Haha lekkere humor dames, wij zitten er tussen in, de ene x lang en de andere x zo klaar.. ach ja van alles wat ahah
Er zijn inderdaad zoveel leuke cadeau's niet te geloven. Dit vond ik ook een leuk idee, maar minder persoonlijk 12 maanden blij: een kraamkado in 12 delen (kraampakket, babykado, kraamcadeau, kraammand)
Ik heb vorige maand mn ei ook niet gevoeld! Maarrrr je moet er rekening mee houden dat ie ook bijv. 's nachts kan springen...en dan slaap je dus voel je het niet! Ligt er ook weer aan hoe sterk je hem voelt... Bij mij voel ik em de ene maand bete dan anders maar meestal paar dagen trekkerig gevoel in mn onderbuik en als dat ophoudt weet ie dat ie is geweest, of het word ff erger en dan klaar! Boobie-auw komt bij mij vrij snel erna, is echt een bevestiging dat ei is gesprongen. Als je slijmpie eruit zit als doorzichtig eiwit (rauw eiwit) dan is dat vruchtbaar idd! Maar het is ook nog wel es te verwarren met zaadjes van de laatste x klussen...
nee, hij kan het langer volhouden dan mij.. en soms een 2de ronde er meteen achteraan (als hij gekomen is zeg maar) .. hoezo
@ heitje...ik voel normaal ook altijd paar daagjes steken en zo en die boobies die are killing dan echt...moet ze vasthouden bij trap lopen en zo...en nu niks aan het handje nog..tepels dan vaak ook continu gespannen...errug pijnlijk hoor....en lang leve de voorgevormde BH...anders krijg je van die leuke opmerkingen 14 dagen lang..heb je het koud pfffff
Oeh nou dan kan je er idd vanuit gaan dat ie nog niet is geweest! Lekker door rampetampen dus! Meiden ik ga jullie verlaten..voor even hoor, niet voor altijd Ga ff naar de videotheek, filmpie halen en nog ff een paar boodschapjes doen! Fijne avond iedereen! En vooral: veel klusplezier!
Dat klussen gaat wel goed komen..denk dat ik zo mijn mannie maar ff van de bank ga trekken.....hihi Jij ook veel plezier bij de videotheek en tot strakkies (vast wel)