doe maar rustig aan ricmar! ik hoop dat de kids op het wek zich een beetje rustig houden, dan kom ik de dag wel door, hoop ik!
neeeee dat is niet leuk. veel sterkte in deze moeilijke tijd. langs deze weg een hele dikke knuffel. En las je wilt komen om te huilen,je zal altijd welkom zijn hier. dikke knuf en veel liefs
Ja heb er zeker zin in! Ik had gelukkig energiedrank gekocht. Had al het gevoel dat ik niet goed zou slapen vanacht. Gisteren nog een teleurstelling gehad, maar daar vertel ik nog wel een keer over....
Tijdje geleden dat ik hier ben geweest! Maar ik breng goed nieuws...had woensdag de rode duiveltjes moeten krijgen, maar die zijn weggebleven! En daarom vanochtend maar eens een testje eraan gewaagd....en hij was postief!!! Direct was er al een plus te zien, ben echt dolblij! Dus wil iemand mij roze maken op de lijst??? Iedereen die verder nog op het wachtbankje zitten, succes!!! Ik denk dat we morgen nog wel een paar roze zien, tenminste dat hoop ik!! Dit wordt vanaf nu een hele ROZE maand!!!
Gefeliciteerd LindaV Yootje teleurstellingen zijn idd niet leuk. Maar het komt wel goed. Dat wat vandaag niet doorgaat gaat een andere keer wel door. Daar ben ik van overtuigd!
Goedemorgen allemaal Lindav, gefeliciteerd met je zwangerschap meid, er was hier ook dringend behoefte aan meer roze, dus gelukkig maar dat er nu weer roze bij is gekomen. Zo en nu ff teruglezen
dames ik ga afsluiten. Mss dat ik vanavond nog ff kom loeren, anders wordt het morgen of zelfs maandag! Doei
@plukplon: jij ook gefeliciteerd!!!! Heerlijk gevoel he??? @ de rest: dank jullie wel! Ik ga er idd van genieten, heerlijk!
Zeg je toch gewoon dat je een knallende koppijn/hoofdpijn hebt en al 2 paracetamolletjes genomen hebt. Medicijnen en alcohol gaan echt niet samen hoor