Mis ik hier net eentest momentje?? Plukplon van harte ga er lekker van genieten op vakantie. Kwam nog even spieken voordat ik op de trein stap richting Utrecht met de zp meiden. Hele fijne dag dames en tot later
had het niet verwacht hoor... dacht vanmorgen echt: die blijft wit.. maar test mee naar boven, en we zagen een 2de streep komen.. streep is wel licht, maar zal proberen op foto te zetten
En op de valreep zie ik ook LOran zwanger gefeliciteerd Loran, waren het bij jou toch goede symptomen bij mij helaas weer ongi geworden. Geniet er lekker van meid.
Jaaaaaaaaaaa Loran is zwanger Loran is zwanger En toch maar eerder getest, harstikke gefeliciteerd meid. Dus stiekem toch, we hadden het al gezegd. Joepieeeeee
ja dank je wel.. Ondanks vrijdag en gisteren wat 'verlies' toch zwanger.. niet verwacht.. zal even foto proberen te maken.. krijg senstest niet uitelkaar...
wauw, Loran, jij ook van harte gefeliciteerd! zal het roze dan eindelijk nod-september gevonden hebben? yeah!
3 zwangere!!!jippiee!!!!! proficiat dames!!! ben zo blij voor jullie. Misschien was dit de start dat we nodig hadden. Hoop dat er nog veel volgen (waaronder mezelf natuurlijk ) PROFICIAT!!!!!!!! ben er van door,ga met men broertje naar "walking with dinosaurs" kijken in het sportpaleis. Tot later!µ Liefs,P
Ben ik blij dat ik toch nog eventjes kwam gluren, leuk hoor Het is vandaag echt een positieve zwangerschap test boom
Goed dames, ik ga er ook weer vandoor. Iedereen een fijne dag, weekend en tot de volgende keer maar weer