NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Chelle dikke knuffel ik weet hoe jeje voelt!

2. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    dank je meis...dikke knuffel terug..

*slaat even haar armen om BB heen en knuffelt ff heel hard*

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Bij mij begon het gisteren avond met roze en vanmorgen was het KASSA!
    Ik ga gezellig met je mee naar oktober, mss krijg ik dan wel een heel leuk verjaardagscadeautje?
    Ik gebruik de ovu testen van matcare, en die vind ik erg fijn.

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Beetje vergelijkbare situatie met die van mij...mijn beste vriendin is net zwanger (van de tweede) terwijl ik dit jaar 2 twee miskramen heb gehad....wil ook zo graag een tweede humpie, ook al gun ik het haar van harte. Ik dacht ook echt dat ik deze ronde zwanger was. Maar ja helaas.

Heb ook nog nooit getempd of ovu-testen gebruikt. Wil dat laatste wel gaan doen, dus als iemand goede tips heeft voor Chelle en mezelf: GRAAG!

5. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    verjaardagskadootje? ook eind juni jarig dan...

zat net ook al te kijken op de site van matcare...welke moet ik dan precies hebben?

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Die had ik ff nodig thanx! (wat kan jeje dan klote voelen hè er worden er zoveel in een vloek en een zucht zwanger, het is soms echt niet eerlijk) Maar onze tijd komt nog wel! Daar ben ik van overtuigd, we moeten alleen wat langer wachten.

7. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    BB zei al dat die van matcare goed en fijn waren en daar heb ik ook al wel meer over gehoord?

En voor mijn zus is het geweldig hoor....echt waar...tis haar echt gegund na haar 1e MK maar ja...kweet nog niet eens zeker of ik wel zwanger kam worden...en ga nu steeds meer denken dat er iets mis is met mij

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    bb jij ook een dikke knuf! balen zeg! en chelle ook voor jou meis! ik heb verdorie zo'n lange cyclus...klusperiode duurt nog wel ff voor ie echt start, mijn temp blijft voor de verandering nu wel mooi, het is tot zover geen onwijze pingpong hopelijk goed teken!

9. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    he jij tempt dus....
    iedere ochtend voor opstaan. ongeveer zelfde tijd is toch het beste of niet

en als die stijgt is het eitje geweest?

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Chelle en BB, dikke knuffel voor jullie 2. Zie jullie in oktober (moet mezelf nog even op lijst zetten) en daar wil ik heel graag heel veel roze zien! Sterkte meisies

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Nee jarig in oktober!

Ik heb die dipsticks. Moet je wel in een bakkie piessen en dat het staafje erin houden. Maar ik vind ze erg duidelijk en je krijgt er 2 zwangerschapstesten bij. Samen voor 12 euro of zoiets dat kom je uit op 15 euro incl verzendkosten.

12. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Ik ben blij dat jij nog hoop hebt...heb ik op dit moment helemaal niet.

Weet alleen wel dat ik me vanaaf op het feestje ff een flink stuk in de fiets ga zoepen....en lekker keten met een vriendin van me.
    ff de gedachten op wat anders

13. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oke, dan weet ik welke ik bestellen moet...wacht nog wel ff tot het echt doorgebroken is...

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Volgens mij is mijn nieuwe nod (afgaande van mijn laatste cyclus) dierendag. Maar zeker weet ik dat pas na mijn ei.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Lieve schat, tuurlijk komt het voor jou ook goed! Niet gaan twijfelen. Soms duurt het gewoon wat langer. Ga maar leker ff keten dan denk je er niet zo aan! X

16. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    als ik uitga van morgen als NOD...en dat is wel wat ik denk.....en 30 dagen aan hou kom ik uit op 13 oktober....tis gelukkig geen vrijdag :p

17. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    chelle, dat klopt over het tempen. even voorbeeld: mijn temp is normaal ong 36.7/36.8 dan rond eisprong 36.5/4 en dan stijgt ie naar boven de 37

18. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    dank je....gaat ook wel goed komen hoor....maar voel me nu gewoon ff flink kl*te

maar dank je wel hoor xx

19. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    oke...dan ga ik dat vanaf maandag maar doen...
    heb vannacht een logeetje en vriend is weg dus slaapt bij mij in bed....ehm is niet zo handig tempen dan!
    maandag maar beginnen...kan ook wel.

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    ja dat kan vanaf maandag ook wel en dan meteen als je wakker bent in bed en rectaal, ik hoef eigenlijk niet meer te tempen want weet doordat ik echo's heb gehad dat me temp niet overeen komt met me ei, tempdip is eerder dan me ei vrijkomt en voel ik de eisprong echt. op de dag dat me pijn het ergst is springt ie

Deel Deze Pagina