Bij mij begon het gisteren avond met roze en vanmorgen was het KASSA! Ik ga gezellig met je mee naar oktober, mss krijg ik dan wel een heel leuk verjaardagscadeautje? Ik gebruik de ovu testen van matcare, en die vind ik erg fijn.
Beetje vergelijkbare situatie met die van mij...mijn beste vriendin is net zwanger (van de tweede) terwijl ik dit jaar 2 twee miskramen heb gehad....wil ook zo graag een tweede humpie, ook al gun ik het haar van harte. Ik dacht ook echt dat ik deze ronde zwanger was. Maar ja helaas. Heb ook nog nooit getempd of ovu-testen gebruikt. Wil dat laatste wel gaan doen, dus als iemand goede tips heeft voor Chelle en mezelf: GRAAG!
verjaardagskadootje? ook eind juni jarig dan... zat net ook al te kijken op de site van matcare...welke moet ik dan precies hebben?
Die had ik ff nodig thanx! (wat kan jeje dan klote voelen hè er worden er zoveel in een vloek en een zucht zwanger, het is soms echt niet eerlijk) Maar onze tijd komt nog wel! Daar ben ik van overtuigd, we moeten alleen wat langer wachten.
BB zei al dat die van matcare goed en fijn waren en daar heb ik ook al wel meer over gehoord? En voor mijn zus is het geweldig hoor....echt waar...tis haar echt gegund na haar 1e MK maar ja...kweet nog niet eens zeker of ik wel zwanger kam worden...en ga nu steeds meer denken dat er iets mis is met mij
bb jij ook een dikke knuf! balen zeg! en chelle ook voor jou meis! ik heb verdorie zo'n lange cyclus...klusperiode duurt nog wel ff voor ie echt start, mijn temp blijft voor de verandering nu wel mooi, het is tot zover geen onwijze pingpong hopelijk goed teken!
he jij tempt dus.... iedere ochtend voor opstaan. ongeveer zelfde tijd is toch het beste of niet en als die stijgt is het eitje geweest?
Chelle en BB, dikke knuffel voor jullie 2. Zie jullie in oktober (moet mezelf nog even op lijst zetten) en daar wil ik heel graag heel veel roze zien! Sterkte meisies
Nee jarig in oktober! Ik heb die dipsticks. Moet je wel in een bakkie piessen en dat het staafje erin houden. Maar ik vind ze erg duidelijk en je krijgt er 2 zwangerschapstesten bij. Samen voor 12 euro of zoiets dat kom je uit op 15 euro incl verzendkosten.
Ik ben blij dat jij nog hoop hebt...heb ik op dit moment helemaal niet. Weet alleen wel dat ik me vanaaf op het feestje ff een flink stuk in de fiets ga zoepen....en lekker keten met een vriendin van me. ff de gedachten op wat anders
Volgens mij is mijn nieuwe nod (afgaande van mijn laatste cyclus) dierendag. Maar zeker weet ik dat pas na mijn ei.
Lieve schat, tuurlijk komt het voor jou ook goed! Niet gaan twijfelen. Soms duurt het gewoon wat langer. Ga maar leker ff keten dan denk je er niet zo aan! X
als ik uitga van morgen als NOD...en dat is wel wat ik denk.....en 30 dagen aan hou kom ik uit op 13 oktober....tis gelukkig geen vrijdag
chelle, dat klopt over het tempen. even voorbeeld: mijn temp is normaal ong 36.7/36.8 dan rond eisprong 36.5/4 en dan stijgt ie naar boven de 37
dank je....gaat ook wel goed komen hoor....maar voel me nu gewoon ff flink kl*te maar dank je wel hoor xx
oke...dan ga ik dat vanaf maandag maar doen... heb vannacht een logeetje en vriend is weg dus slaapt bij mij in bed....ehm is niet zo handig tempen dan! maandag maar beginnen...kan ook wel.
ja dat kan vanaf maandag ook wel en dan meteen als je wakker bent in bed en rectaal, ik hoef eigenlijk niet meer te tempen want weet doordat ik echo's heb gehad dat me temp niet overeen komt met me ei, tempdip is eerder dan me ei vrijkomt en voel ik de eisprong echt. op de dag dat me pijn het ergst is springt ie