NOD September 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Sammie88, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    dank je...:D
    ow dat is mooi gefeliciteerd :D

2. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dank je...
    jha met jou??

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    hihi is een gaaf beessie hoor Gizmo...
    als hij tam is kun je m net als met een rat op je schouder zetten en dan blijft hij zitten...

4. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    maar ik ga weer...
    ffies tv kijken met me ventje...
    doeidoei

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zie dat er bijna niemand meer is. Hoop dat alles goed gaat met iedereen,..?

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Lieve dames,

Hoe was jullie uitje?? iedereen ervan genoten?
    Baalde echt zo ontzettend vandaag dat ik niet mee kon gaan, maar goed, ik ga mijn uiterste best doen er de volgende keer wel bij te zijn!! Hoop tenminste dat het nogmaals wordt herhaald???:)
    Hebben jullie ook foto's gemaakt van de dag? Misschien een idee deze op de koffieteuten te plaatsen? Kunnen de anderen toch een beetje een indruk krijgen hoe het was, en ander sdoen we dat de komende meet!!:D

Hier gaat het redelijk vandaag, sowieso baalde ik dus ervan dat ik niet mee kon op het uitje, had me er zo op verheugd, maar vanavond was ik weer eens begonnen op de zolder en daar heb ik kleertjes van Jordy (toen hij net geboren was) netjes opgevouwen en in een doos opgeborgen. dat was wel even slikken en een traantje weg pinken, werd toch weer even met mijn neus op de realiteit gedrukt en dat deed dan toch wel weer pijn.

Toch sta ik nog steeds 100% achter mijn besluit. En ja, ben zelfs toch weer even met de pil begonnen, maar dit puur om even een regelmatige cyclus te hebben en niks te riskeren.
    Ik wil nu echt gewoon heel graag een baan vinden, verbouwen, sparen en een andere auto en nu zwanger raken is dan gewoon niet slim. Het was gewoon stom en egoïstisch van mezelf het nu allemaal te willen.
    Achter een half jaartje bekijken we de "situatie" (financieel en ruimtelijk) nog een keertje en is het goed gaan we er weer volledig voor en anders stellen we het nog wat langer uit.

Stom mens ben ik ook, had gewoon meteen moeten denken van eerst financieel alles op de rit hebben en ook zorgen voor ruimte voor nog een beeb, nee ik wou het zo ontzettend graag en als ik iets heel graag wil, dan wil ik het METEEN!!;)

Maar komt goed, vandaag een stevige wandeling gemaakt met ons logeetje en de kids en dat heeft me wel goed gedaan, t lijkt dan wel net alsof ik even helder kan nadenken:(
    Misschien dus toch eens wat vaker gaan wandelen in het bos hahaha.
    Bekijk bijlage 14979

Vandaag 4 sollicitaties op mail gezet, ben erg benieuwd of ik er iets van ga horen!!

Ik zag 3 zwangeren erbij vandaag, wowie!! gefeliciteerd!!!

heitje heel veel plezier en sterkte op het feestje van je broertje, pak hem maar eventjes stevig vast meid;)

Hoe is het met de andere dames???

Dikke knuffel en kus van mij!!

7. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoest me momenteel helemaal suf. Me vandaag wel 20x verslikt in me drinken. Pffff Voor de rest alles toppie.

Knuff voor Angel

Wat een gezellige foto. En ik weet wel zeker dat er een vervolg komt van de meeting. Ik wil inieder geval zeker weer. Was erg gezellig.

Groetjes Lynette

8. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Gefeliciteerd aan alle zwangere dames, keep up the good work september ladies!!

Hier nog niet veel te bekennen! Denk dat ik ongi moet worden, maar er gebeurt niet veel, we wachten af, mijn cyclus kan van slag zijn...

Angel mooie foto joh! Ik ben ook druk bezig met solliciteren, wil maar niet lukken. Heb wel 1 voor dinsdag op de planning, bij een callcenter :( maar wat moet moet... Succes voor jou iig!!

Ik ga lekker slapen, morgen mijn broertje weer om 9 uur, haha. Het is zo gezellig als ie er is :):).

Dikke kus Sue

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Gaaf dat het leuk was Lynette, heb echt aan jullie gedacht vandaag. Ik snotter nog heel wat af, mag mijn broertje ook niet knuffelen :(:( en heb een koortslip erbij. Echt zo'n roooie knoepert, lekker dan...
    Volgende keer ben ik er weer bij, hopelijk kunnen we snel een datum prikken!

xxx Sue

10. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hee Sue

hoe voel je je? Al minder aan het snotteren?

11. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Je was me voor hihih

Ohh koortslip wat een ramp. Helaas ken ik die rampdingen ook maar al te goed. Heb al 2 littekentjes op me lip daarvan. En doet zo zeer vind ik en indd het is gevaarlijk voor de jonge kinderen.

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Nee hihi het is erger geworden, de kleenex is niet aan te slepen, ben nu over op wcpapier en mijn neus ziet knalrood, ik ben niet om aan te zien, arme ik.
    En ik verdrink soms bijna in het snot wat vast zit in mijn hoofd, dan kan ik niet ademhalen, waar komt het allemaal vandaan. Echt een vette dip in de weerstand. Ik hoop dat het dinsdag over is, dn heb ik dus een sollicitatie bij een callcenter. Als ik dan een rotstem heb kan ik het wel op mijn buik schrijven denk ik.

Wat hebben jullie allemaal gedaan? Ben benieuwd en foto's??
    Ik lees het morgen wel bij of ik spreek je hier morgen anders wel of de andere meiden, want ik moet echt mijn bed in, ben gebroken..

Dikke kus!!! xxx

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ah en wow, moet het even zeggen, maar alweer 13 weken!!! geweldig voor je meid! xxx

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Dankjewel :D Knuff van de andere snotterende en schorre dame :)

15. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Zou wel met elkaar te maken hebben verkouden en koortslip. Dacht vanmiddag ook weer iets te voelen. Gelijk zovirax in actie ;)

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ja goed van je dat je wel bent gegaan, bij mij speelde ook wel wat andere dingetjes mee hoor, geld en mijn broertje kwam logeren en er kwam visite s'avonds, maar dat alleen had me niet tegengehouden, hoor, het was de combinatie. Volgende keer ben ik gewoon weer van de partij en hoop ik je te ontmoeten!

Dikke kus!

17. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Gezellig

Dan was het niet anders. En de volgende keer beter.
    hier was het ook een drukke dag. Maar ben heel blij dat ik gegaan ben. En nu gaan we slapen :D;) wij verkoude en hese dames :p

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ow dat is vervelend...
    ik ben er gelukkig weer vanaf...

vandaag weer bij Kanjer weeste kijken en bij het broertje Wouter...
    ik zeg het niet zo gauw maar als je het kopje van Wouter ziet vraag je je echt af van is dat een kat??
    het is echt geen kitten/kattenkop vind ik...
    maar ach maakt niet uit...als ze beide maar opknappen..
    met Kanjer ging het vandaag niet zo goed...hij had weer een terugval...en ze hebben Niesziekte dus ik moet met Poema (onze kat) naar de dierenarts omdat we niet zeker weten of ze alle kittenentingen heeft gehad...

19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    zo nog een aantal dames laat op:))
    naliey, zou je nog een keertje willen pendelen voor mij?
    trouwens coole foto van jou en gizmo!

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    thnx...:D
    en ik sta ook een x redelijk goed op de foto...
    ik vind mezelf nooit goed op de foto staan haha...echt erg...

ik wil wel pendelen maar zoiezo niet in het weekend...
    en doordeweeks ligt het eraan hoe ik me voel en hoe de dag verloopt...;)
    mijn ventje vind het pendelen onzin dus ik pendel niet als hij erbij is...anders word ik afgeleid...

Deel Deze Pagina