je staat heel leuk op de foto! staat je goed zo'n angaam of zoiets ik pb je wel mijn gegevens en dat kijk maar wanneer het uit komt ok?
Baardagaam dank je hihi... het is zo'n leuk beestje alleen jammer genoeg nog niet tam... het was een gedoe om een foto te maken... als ik me hand weg haalde klom hij naar beneden... dus ik moest me hand bij hem houden en zelf al goed gaan staan.. en zodra me ventje jha zei (om een foto te maken) moest ik me hand weg doen en na de foto gelijk weer terug... haha...
zo ziet het er helemaal niet uit op de foto hoor, hrt lijkt alsof ie al hartstikke tam is. ik ga lekker mijn bedje in, ben aan het knikkebollen slaap lekker!
jha was ook de bedoeling... maar het ging echt allemaal in een paar seconden haha... als je m vast houd en hij ziet de kans is hij zo weg...
Zo jullie waren nog laat op zeg!! nou ja, dat trek ik niet met mijn zoon...haha die is vaak rond 6 uur al weer wakker...fijn! hoe is het verder? Gaan er nog dames testen vandaag?
Goedemorgen lieve meiden! Vandaag is de testmarathon waar niemand meer hoeft te testen hahaha Baalde wel een beetje toen ik wakker werd vanmorgen... Toch een datum waar je 2 weken naartoe leeft en dan is het ineens niet meer nodig. Het ergste vind ik altijd dat de tijd een stuk sneller gaat als het niet meer nodig is Nieuwe datum om naartoe te leven is aanstaande donderdag, de 17e, dan ga ik mijn eerste ovutest doen Ben wel super blij want uitgaande van een 30 dagen cyclus de afgelopen 2 maanden zou mijn vruchtbare week in de week van 28 sept zijn geweest, maar dan zijn we op vakantie met mijn ouders. Baalden we dus een beetje van want zitten met zijn allen in een heel gehorig huisje Nu valt de vruchtbare periode door die 2 korte cyclussen dus in de week ervoor, dus kunnen we lekker ons gang gaan Als we dan terugkomen is mijn nod al bijna! WHOEHOE! Maarja voorlopig zit ik pas op dag 5.... Verder geen plannen hier voor vandaag, behalve dan dat ik het huis echt schoon moet maken weer (ik haat het dat dat iedere week terugkomt ) en ik ben met de was bezig. Hoop dat her vandaag iets drukker is hier dan gisteren, was wel heel erg! Ik val echt in een gat als jullie er niet zijn hoor!
mijn man wilde dat ik nog ruim een week zal wachten.... volgend weekend ofzo zei ie... maar hij is nu toch wel superblij hahah (zoals je merkt ben ik even aan het bijlezen)
aah bb10!! balen joh!! Ik had wel sterk het gevoel, nog voordat deze ronde begon dat ik zwanger zou worden deze ronde... jou ondertitel geeft hoop! ronde 7 wordt het gewoon voor jou!!
goedemorgen, Sylvester jij nog gefeliciteerd! ik weet niet of ik het gisteren al heb gezegd.... angel een dikke knuf voor jou meis, leuke foto trouwens van de wandeling
Ja, ik dacht als ik bijgelezen ben staan er al heel veel berichtjes... maar dat viel mee.. Ik ga ook maar eens aan de was... Normaal slaap ik tot 12 uur uit, maar dit weekend al vanaf 9 uur wakker.. zullen de zenuwen wel zijn. vind het nogal spannend allemaal
steeds als ik hie lees moet je werken...ben je wel eens vrij?? heb echt het idee dat je heel vaak 'savonds moet werken...of valt het toch allemaal mee?
GEFELICITEERD!!! Voor alle nieuwe zwangeren! Wat leuk dat er opeens zoveel zijn bijgekomen!!! Geniet ervan dames !
haha, is dat echt zo? ik werk inderdaad meer 's avonds dan 's ochtends. 's ochtends eigenlijk alleen, wanneer ik uit de slaapdienst kom, en dan heb ik de avond ervoor ook gewerkt! morgen heb ik vrij, maandag is mijn vaste vrije dag. vandaag hoef ik maar tot 19.00, dus heb gelukkig toch nog iets aan de avond.