oh ja dat snap ik, zag dat je in sittard woont...heb je gisteren met het zp uitje een eind moeten reizen of niet? was het gezellig?
Het was super gezellig. En omdat er tussen Den Bosch en Utrecht geen treinen maar bussen reden ben ik behoorlijk lang onderweg geweest. Was pas om half 10 's avonds thuis
Dames, had nog wat extra HCG in mijn rgtas. *en aangezien er vanmorgen binnen 10 sec. ZWANGER op de cb. stond (en een hele dikke streep!! op de teststaaf), wil ik jullie een beetje HCG geven. *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
hmmm had juist een groot plasje gedaan op de wc en ik stap de douche in,vanaf de eerste waterstraal op men buik moest ik ineens zo dringend trg naar de wc voor echt wel een groot plasje. ZW symptoom of ontpillen?in combinatie met de onderrugpijn dacht ik eerst men nieren maar kan te goed plassen...
poeh ben al 2 dagen overtijd heb mijn testje was negatief dus ben bang dat mijn cyclus weer door de war is bah zeg word er gek van geef ook al 10 maanden de borst waarvan ik voor het eerst op 15 aug ongesteld was en dus vrijdag weer moest worden nou ja ga denk weer 2 a 3 maanden weer aan de pil op dokters aanraden de minipil cerazette baal hier gruwelijk van
waarom ga je weer aan de pil dan snap ik niet helemaal. ZO blijf je aan het ontpillen. Ik zou gewoon om mijn ongi wachten en evt een pil vragen om je ongi op te wekken (ben even de naam vergeten)
@ Loran: jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap (en alle andere die ik nu vergeet!)... Fijn he? Er werd nog gevraagd naar symptomen, hier komen ze: - last van mijn onderrug - opgezet gevoel en dat was het eigenlijk! Niet zo heel veel dus, maar het is genoeg! O en mijn haar wordt ineens heel snel slap en een beetje vet, heel raar! Heb ik ook normaal nooit!
Hey meiden! Het is alweer zo rustig, waar zijn jullie allemaal? Hier net de badkamer helemaal uitgesopt en de wc beneden gedaan. 3e wasje zit ook in de machine. Nu alleen nog stofzuigen, dwijlen en bed verschonen. Ga daarna denk ik even lekker in bad liggen ofzo. Misschien nog even onder de zonnebank. Heerlijk zo'n luie zondag!
Hoi! ff showen... foto album aangepast. Ik ben gestart met de kinderkamer... Ik ga weer snel verder! KNUFF!!
Super leuk die muurschildering! Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Succes met "klussen". Damn, we blijven klussen met het baby gebeuren! Ben je uitgeklust voor een baby, moet je klussen voor het kamertje!
Goedemiddag dames!! Als het goed is hebben we vanaf morgen weer internet en een huis telefoon!! Dan kan ik weer onbeperkt internetten. Hier gaat alles z'n gangetje. Mijn ouders zijn vanochtend op de koffie geweest ( jeeuuh, nu hoeven we tenminste niet 2 uur te rijden ) Ik zit schaamteloos op internet te kijken naar een mooi wiegje en een Bugaboo, erg hé! Maar heb er weer zo'n zin in, mijn eierstokken klapperen me de buik uit. @ Muurtje, mooie tekening! Meubels zijn niet geheel mijn smaak maar vind het er erg leuk uit zien
Goeiemiddag meiden! Goh wat was het weer rustig gisteravond en vanmorgen! Ik zat alweer helemaal klaar met mn kopje thee om bij te lezen en was al klaar toen ik mn kopje thee nét op had! (gebeurt anders nooit, dan kom ik uitgedroogd bij de pc vandaan ) Muur: wordt erg mooi hoor, je Garfield kamertje! Leuke cadeautjes heb je ook al gekreegt! Uitje: ik lees dat het erg gezellig was, meiden die niet mee waren: we hebben dus wat gemist! Volgende keer gaan we met zn allen mee, oke? Zethu: lekker gebadderd meid? Zondagtesters: jammer dat er geen testers zijn vandaag! Iedereen met vandaag NOD al ongi? Ik ga zo maar ff de lijst bestuderen denk ik... Hier: gisteravond hadden we het afscheidsfeestje van mn broertje (hij gaat alleen pas de 23e weg maar was voor vrienden in de kroeg). Was supergezellig en er was iets van 100 man ofzo! Af en toe was het wel ff slikken en heb hem een paar keer een dikke knuffel gegeven... Ook nog goed nieuws!! Ik had al verteld dat mn zus gaat trouwen... maaarrr nu ben ik gister gevraagd om ceremoniemeester te zijn én ik mag ook getuige zijn! Gaaf he!! Zwanger?: hm weet niet of het deze maand is gelukt.. merk wel dat ik er weer een goed gevoel over heb, ben optimistisch! Heb ook van die rare steekjes in mn onderbuik (gister helemaal erg en toen was innestelday!) en mn darmen zijn van slag. Boobies doen heel raar zeer, bovenkant is zeer gevoelig, onderkant is niks mee aan de hand. Normaal staan ze strak gespannen na mn ei maar nu zijn ze juist superzacht... Zucht...hope sooo dat het raak is! Dan kan ik in mn broertjes oor fluisteren vlak voordat ie het vliegtuig instapt dat ie oom gaat worden!