Nee, zaterdag was ovutest negatief, gisteren kon ik niet testen ivm visites enzo, dus ga vanmorgen weer testen.
joehoe, Agnes, onze leukste kip heeft ook een ei gelegd! blau/groen van kleur! en nog kleiner dan onze andere krieleitjes!
Even gekeken, op dag 13 en 14 had ik een positief ovulatietest, maar had wel een cyclus van 27 de vorige ronde, dus dan zal mijn luteale fase een dag of 13 moeten zijn
oke, dus gezien je kortste cyclus, zou je morgen en overmorgen een posi-ovu-test moeten hebben. nou ben benieuwd!
Ja, maar heb al een paar dagen last van lichtelijke zijsteken rechts dus vind het wel een beetje vreemd allemaal
die steekjes zouden die niet ook kunnen zijn dat je ei in aantocht is? mischien heb je hem wel vandaag.
Goeiemorgen, Hoe gaat het hier? Alles goed? @ Chelle, jij zit in onzekerheid, bah, wat kan dat frustrerend zijn toch!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En wel in positieve zin dan natuurlijk! Ik ben begonnen met temperaturen maar het is me nu al niet gelukt om het op dezelfde tijd te doen. Haha. Ik heb wel zo'n goeie thermometer van de matcare besteld, maar ik moet er nog wel een beetje inkomen dus. Toke: Houd de moed erin meid! Ik doe mee. Al moet ik wel nog wat langer wachten... zondag mag ik gaan testen pas...
Ja wie weet, moet nog even geduld hebben ivm ovutest en wachttijd. Het is jammer dat ik gisteren niet heb kunnen testen, dus ben benieuwd naar vandaag ja. Ben wel blij dat we zaterdagavond nog geklust hebben, dus wie weet.
Goedemorgen meiden, Hier niet zo veel te melden. De temp gaat in dalende lijn, dus denk niet dat ik moet gaan denken wanneer ik nu mag of zal testen. Zal gewoon voor de volgende ronde zijn. Ik vind dat je echt wel moet oppassen met voor je NOD te testen, want dat kan een nog grotere teleurstelling met zich meebrengen. Ik heb al veel meiden gezien die voor hun NOD licht positief testten en dan toch hun ongi kregen en dan was het plots een negatieve test. Beste wat je kan doen is wachten en als je ongi uitblijven testen.
wat jammer voor je dat je temp daalt, maar wie weet! wat betreft testen voor NOD, ben ik het met je eens dat je dat beter niet kunt doen. al weet ik ook hoe moeilijk dat het is, als je er net een paar dagen voor zit! de spanning loopt dan best hoog op! en dan is het de kunst om niet toe te geven aan de testdrang.
hoi, ben al lang niet meer hier geweest, was er zo veel mee bezig dus ik moest ff een time-out... nu iets meer dan een jaar bezig en nog niks, best frustrerend aan de ene kant, maar we willen ook nog niet de mm in... misschien als dit jaar niks wordt... over dat tempen, dat moet je echt op hetzelfde moment doen steeds, en ook voor je uit bed gaat om te plassen oid want dat kan weer van invloed zijn. Overigens dacht ik altijd dat als je temp stijgt, je dan je ei hebt, maar eigenlijk ben je dan al te laat omdat je temp stijgt in de 2 dagen na je ei...! zie ook www.gezondheid.be en bij mij betekent een dalende temp altijd dat mijn ongi er aan komt, maar je hoort ook weleens van een dip tijdens de innesteling dus afwachten maar...? sterkte in elk geval met de laatste dagen, die zijn echt het zwaarst he? X Josjo
Goeiemorgen! Chelle: ai vervelend dat je nou geen duidelijkheid hebt! Hoe ga je dat doen met de kermis en alcohol? Wel gewoon drinken? Of 'smoesjes' verzinnen? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Ninos: heey! In het begin vond ik het ook lastig om steeds op dezelfde tijd te tempen (vooral in het weekend...) maar het went! In het weekend als mn wekkertje gaat, douw ik de temp in mn mond en ga daarna gewoon nog ff verder slapen... alleen niet als mn temp gestegen is, haha dan denk ik alleen maar: jeuj mn ei is geweeeest! Denk dat de mijne kaduuk aan het gaan is, hij piept niet meer als ie uitgemeten is...damn! Testen voor NOD: nee ga ik deze maand ook weer niet doen! 21e is uiterlijk mijn NOD en ik ga op zn vroegtst pas de 22e testen! En heb een stok achter de deur want die 21e komt overdag een vriendin en 's avonds weer een andere en als ik net die ochtend posi heb getest kan ik natuurlijk niet die van mn gezicht houden dus testen we gewoon NIET!
Goedemorgen meisjes!!!!! Hoe is het hier? Er zijn toch wel zwangeren bijgekomen he....ben een weekje op vakantie geweest en ga maar niet alles bijlezen.....